ford-racing Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 hei folks.. noen som vet hvor man for kjøpt stoff matter som det er cosworth skrift på "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
RCR Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 Prøv www.cosworth-import.com Han har solgt sånne matter. Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt
bige Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 viste jeg hadde sett det et sted :http://www.suhe-motorsport.de/cosworth-intenieur.html
ford-racing Posted December 6, 2004 Author Posted December 6, 2004 jasså. fin fint!! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
ford-racing Posted December 6, 2004 Author Posted December 6, 2004 foresten!`? noen som kan tysk?? skulle bestil sonne, noen som kan hjelpe meg? PM meg!! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
bige Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 HeiSkriv på engelsk . du har bestillings nr .... Eventuelt skriv på norsk det er veldig likt tysk ....Eller trykk på kjøpe vogna , klarer du det ikke si i fra .........
ford-racing Posted December 9, 2004 Author Posted December 9, 2004 i need help "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Guest Slick Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 Skriv nøyaktig det du vil at det skal stå, så kan sikkert jeg, eller noen som hadde bedre enn en 2'er i tysk oversette...
Guest Slick Posted December 10, 2004 Posted December 10, 2004 Det jeg fikk på pm ifra deg: hei . jeg skulle ha bestilt sonne gråe gulv matter til:sierra cosworth: her er ialle fall dele nr.. Grau S18-104-B00 Sierra Cosworth 95,00 euro kan du fikse dette! vist du kan hadde dette vært kjempe fint! hilsen mariusGuten tag. Ich will gern orderen diesen Grauen (matter?) führ Sierra Cosworth:Hier ist die (nummer ) Grau S18-104-B00 Sierra Cosworth 95,00 euro. Danke, MariusGjerne få hjelp av andre til hva matter og nummer er på tysk Men ford-racing, ser ikke så vanskelig ut å bestille gjennom linken under da... Trykket på "vogna" http://www.suhe-motorsport.de/formular.html
Count Posted December 10, 2004 Posted December 10, 2004 hei . jeg skulle ha bestilt sonne gråe gulv matter til:sierra cosworth: her er ialle fall dele nr.. Grau S18-104-B00 Sierra Cosworth 95,00 euro kan du fikse dette! vist du kan hadde dette vært kjempe fint! hilsen marius "Hallo, Ich wünche gern graue FuBbodmatten für ein Ford Sierra Cosworth bestellen.Artikel Detaile: Grau S18-104-B00 Sierra Cosworth 95,00 euro Viele Grübe Marius tittenteisenTiriltoppen 57b9999 NordibåsaNorwegen" Evt kan du kalle dem FuBbodTeppiche Tastaturet mitt har ikke tysk dobbel-s, Så denne må du putte inn sjæl. Tel: +47 22 55 44 88" 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
ford-racing Posted December 12, 2004 Author Posted December 12, 2004 takk for dette gutter.. har bestilt nå vettu!! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
ford-racing Posted December 13, 2004 Author Posted December 13, 2004 overset Guten Tag ! Vielen Dank für Ihre Bestellung. Die Ware ist ab Lager lieferbar. Die Versandkosten nach Norwegen betragen zusätzlich EUR 23,00. Wenn sie die Lieferung wünschen, benötigen wir noch die komplette Adresse. Mit freundlichem Gruß SUHE Motorsport hva står dett.. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
bige Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 God dagmange takk for din bestillingvarene kan leveres fra lager . frakt til norge kommer i tilleg med 23 euro.Om du ønsker leveranse , trenger vi din komplette adresseMed venlig hilsenSUHE motorsport
Zetec-S Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 (edited) God dag.Takk for din bestiling, bla bla bla, det koster 23 euroet eller annet du ønsker, så benytter noen den fulle adresse MvHSUHE Motorsport Må være noen bedre enn meg på dette.... tysken er ikje heilt på topp... EDIT: ops, såg det over av bige... Var litt ute å kjørte... Edited December 13, 2004 by Zetec-S
bige Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 det er bedre vi alle hjelper til enn ingen ..................
ford-racing Posted December 13, 2004 Author Posted December 13, 2004 tusen takk dere. dette er fint!skal ikke so bort ifra om dere skal få skrvi stil til meg å "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
ford-racing Posted December 14, 2004 Author Posted December 14, 2004 mere oversetting Danke für die Info ! Gibt es keine Strasse ? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Zetec-S Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 Takk for info Har du ingen gate? Eller noe sånt...
Recommended Posts