Jump to content

Motor

Recommended Posts

Guest btn_racing
Posted

Hei, holder på med og overhale en audi motor, ja jeg vet at dette ikke er noen vag side, men på generel bilprat, håper jeg at det går bra.

Vil også si at det IKKE er min motor,(har selv ein sierra is Turbo)

Til bake til problemet, det gjeler råde lagrene, på størelse og form er di like men på den ene lager skåla står det SPUTTER, det er ein

5 syl 2.2 l RS motor, det er ikke orginal lager,

På forhand takk

Posted

for å finne ut dette må du nok måle på veiva hva den er også se i en katalog elns hva orginal er og om du eventuelt trenger overdim

Posted
Hei, holder på med og overhale en audi motor, ja jeg vet at dette ikke er noen vag side, men på generel bilprat, håper jeg at det går bra.

Vil også si at det IKKE er min motor,(har selv ein sierra is Turbo)

Til bake til problemet, det gjeler råde lagrene, på størelse og form er di like men på den ene lager skåla står det SPUTTER, det er ein

5 syl 2.2 l RS motor, det er ikke orginal lager,

På forhand takk

Hvis du holder ut å lese her finner du etterhvert en forklaring.

http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&...pic&t=10159

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Posted (edited)

Stemplene monteres med nye ”sputter ” ( forsterkede ) lagre på rådene. De kan skilles som de mørke lagerskålene sett her til venstre.

Benytter en std lagre er sannsynligheten stor til tidlig lagerhavari.

Her er det mange misforståelser ute å når en skal ha disse inn og hvilke som er hva.

Mange blir også regelrett lurt med å bli tilbudt forsterkede lagre mens std lagre suppleres.

”Sputter ” lagre koster over det dobbelte og vel så det så pass på at du får de rette som du betaler for.

Dvs att det sputter er opp

Edited by fiesta_xr2i

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Guest btn_racing
Posted

På di sidene står det akkurat hva jeg lurte på. Tusen takk for hjelpen