Jump to content

seter


bige

Recommended Posts

det blir mine seter . Bestilt fra UK (der sitter de på andre siden og styrer )

Sierra Ghia seter i skinn . Noe for oss som har passert middags høyden.(størelse med Arnold nede )

En lite side step . 1200 nkr for KOMPLETT med dør plater ..............

Link to comment
Share on other sites

med mine kg og alder kommer jeg ikke riktig inn i setene og er jeg første kommet inni . må jeg ha kran for og komme ut ................

hehe. skjønner..de setene er veldig like mine, men mine er perforerte i sitteflatene. Noen som vet hvilke modeller som har perforert skinn. Min Ti er 85 mod og er en USA modell, skulle gjerne hatt et nytt førersete eller noen som vet om en god "skinnrepratør" i Vest,Telem,Busk. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest ykarlsen
med mine kg og alder kommer jeg ikke riktig inn i setene og er jeg første kommet inni . må jeg ha kran for og komme ut ................

"Alt under 3-sifret er femi" sier en kompis av meg.....

Link to comment
Share on other sites

med mine kg og alder kommer jeg ikke riktig inn i setene og er jeg første kommet inni . må jeg ha kran for og komme ut ................

hehe. skjønner..de setene er veldig like mine, men mine er perforerte i sitteflatene. Noen som vet hvilke modeller som har perforert skinn. Min Ti er 85 mod og er en USA modell, skulle gjerne hatt et nytt førersete eller noen som vet om en god "skinnrepratør" i Vest,Telem,Busk. :)

hei

det var derfor jeg søkte i england . lettere og finne en god fører stol der ...

og det er billigere og kjøpe enn og få en til og rep i norge

Så derfor søker jeg etter en passasjer recaro i england ca 25 £ + frakt . og har da 2 perfekte recaro til salgs , og tjener da LETT in mine nye stoler her i norge ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...