Jump to content

Enda mere gammal morro! ;-P


Joel Olsen

Recommended Posts

Rå bil! må være så jækla morro å ratte så frisk bil!

 

Joda helt klart!! Men desverre er det sånn at man blir vant til det meste... :-O

 

Drit at den ene fuelpump mi paja den dagen, vi hadde lett bremsa over 650hk på hjula hadde det ikke vært for det.

 

Dette er EKSAKT samme dynopacken som det ble bremset med på gatebil messen, mange "værstinger" som sleit med å bremse samme talla som meg med VESENTLIG lavere luft temp da messen var i nov eller no....så jeg syns min hjemmekonstruerte motor funket bra jeg tross alt... og på 95 oktan *skryte skryte* :P

Objects in mirror will soon dissapear...

 

Prosjektet mitt : http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=37210

Link to comment
Share on other sites

Joda helt klart!! Men desverre er det sånn at man blir vant til det meste... :-O

 

Drit at den ene fuelpump mi paja den dagen, vi hadde lett bremsa over 650hk på hjula hadde det ikke vært for det.

 

Dette er EKSAKT samme dynopacken som det ble bremset med på gatebil messen, mange "værstinger" som sleit med å bremse samme talla som meg med VESENTLIG lavere luft temp da messen var i nov eller no....så jeg syns min hjemmekonstruerte motor funket bra jeg tross alt... og på 95 oktan *skryte skryte* :P

Og mens vi er i gang med gammel morro, hvor ble det av den YB motoren din?

Link to comment
Share on other sites

Det så veldig gøy ut å kjøre på skogen! Rå bil du har! :) Hvor fort gikk det på slutten av langstrekket? så ut som du kjørte fra noen der...

01 Mondeo mk3 stv

97 VW vento

X07 Opel Zafira OPC

x96 Mondeo mk2 sedan 2.0 Ghia, Bergens første registrerte faktisk! ;) R.I.P.

x96 Mondeo mk1 5-dørs 2.0 GLX solgt

x96 Mondeo mk1 5-dørs 2.0 Air, blåst motor, vraket..

x92 Sierra sedan Cossie Replica Solgt

x93 escort 1,8. solgt R.I.P.

Link to comment
Share on other sites

Artig å se litt klipp fra før gatebil tok helt av. Grisegrom den granadan. Blir utrolig artig å se hvordan den blir når prosjektet blir ferdig. (hvis et sånt prosjekt noengang blir ferdig da)

 

Dreiv ikke du å spant rundt i en audi ei stønn å?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... jaa......

 

 

Men det er skammelig å se hvor trøtt du kjører de andre stedene enn der det er et rettstrekk. Søndagstur???? :lol: :lol:

 

Nei, en stk autronic manual på gulvet som kom opp mellom pedelane , og to stk halvliters brusflasker som gjorde det samme!! vi kjørte rett utpå etter bremsinga og det ble ikke rydda noe inni der.

 

Du er velkommen til å henge etter meg i svinger når som helst hvor som helst, og jeg setter gjerne effekten ned til ønsket nivå!

 

Nå provoserte du konkuranseinstinket mitt veeeldig ;) og det er et ganske så hyperaktivt innstinkt i hjernen min, som det hender får meg til å både gjøre og skrive til jeg av og til angrer litt på!!

 

Det så veldig gøy ut å kjøre på skogen! Rå bil du har! :) Hvor fort gikk det på slutten av langstrekket? så ut som du kjørte fra noen der...

 

Heheh det var en skyline r33 som ble griseparkert, har på det meste nesten 210, men det ser ikke sånn ut syns jeg.

 

Og mens vi er i gang med gammel morro, hvor ble det av den YB motoren din?

 

Noe havnet på grenland, noe i lillestrøm og sanderlig tror jeg ikke grenrøret havnet på vinstra?!

 

Den ble desverre solgt i deler.

 

Artig å se litt klipp fra før gatebil tok helt av. Grisegrom den granadan. Blir utrolig artig å se hvordan den blir når prosjektet blir ferdig. (hvis et sånt prosjekt noengang blir ferdig da)

 

Dreiv ikke du å spant rundt i en audi ei stønn å?

 

 

Joa, heiv sammen en audi 80 quattro med trimma s2 turbo femmer!

 

Audi = UBER solid drivverk, men håpløst kjedelige kjøreegenskaper.

 

Den kunne jo bare driti i å levert dem med ratt, heller bare satt inn noe man kan holde seg fast med, for svinging, det er dem ikke gode på før du modder ALT en hel masse. Og selv da blir det ikke superbra.

Edited by Joel Olsen

Objects in mirror will soon dissapear...

 

Prosjektet mitt : http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=37210

Link to comment
Share on other sites

Nei, en stk autronic manual på gulvet som kom opp mellom pedelane , og to stk halvliters brusflasker som gjorde det samme!! vi kjørte rett utpå etter bremsinga og det ble ikke rydda noe inni der.

 

Du er velkommen til å henge etter meg i svinger når som helst hvor som helst, og jeg setter gjerne effekten ned til ønsket nivå!

 

Nå provoserte du konkuranseinstinket mitt ;) og det er et ganske så hyperaktivt innstinkt i hjernen min, som det hender får meg til å både gjøre og skrive til jeg av og til angrer litt på!!

 

Er ikke et løst tyggegumipapir engang i min på bane.( 1. Bud det).

 

Henge etter..... "effekten" i svingene kommer an på endel mer enn effekt i motor vettu. ;)

 

 

Provosert sier du??? Mission accompliced. :P :D

Link to comment
Share on other sites

Er ikke et løst tyggegumipapir engang i min på bane.( 1. Bud det).

 

Henge etter..... "effekten" i svingene kommer an på endel mer enn effekt i motor vettu. ;)

 

 

Provosert sier du??? Mission accompliced. :P :D

 

 

Ehehehehhe???? skal jeg le eller grine?

 

Høres ut som du mener jeg bare fokuserte på motor og ikke veiholding, og det kunne ikke kommet en mindre passende kommentar om oppsettet den hadde på den tiden.

 

Coil-overe, alu foringer, spesiall lagde stab stag hadde jeg på min årevis før du hadde fått lakkert bilen i en farge!

Skjerpings please, og ikke mere provisering nå, det er ikke bra å provosere i skriftlig form.. ta det heller på msn!

 

Det var forøvrig ikke ET urørt punkt i understellet på den bilen. Den rulla alltid på ferske Bridgestone RE540 dot slicks og hadde et veigrep som var helt vanvittig bra , både i sving og rett fram.

 

så et smil til slutt så dere ikke tror jeg har klikka helt, (men bare litt!!!) :D

Objects in mirror will soon dissapear...

 

Prosjektet mitt : http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=37210

Link to comment
Share on other sites

Ehehehehhe???? skal jeg le eller grine?

 

Høres ut som du mener jeg bare fokuserte på motor og ikke veiholding, og det kunne ikke kommet en mindre passende kommentar om oppsettet den hadde på den tiden.

 

Coil-overe, alu foringer, spesiall lagde stab stag hadde jeg på min årevis før du hadde fått lakkert bilen i en farge!

Skjerpings please, og ikke mere provisering nå, det er ikke bra å provosere i skriftlig form.. ta det heller på msn!

 

Det var forøvrig ikke ET urørt punkt i understellet på den bilen. Den rulla alltid på ferske Bridgestone RE540 dot slicks og hadde et veigrep som var helt vanvittig bra , både i sving og rett fram.

 

så et smil til slutt så dere ikke tror jeg har klikka helt, (men bare litt!!!) :D

 

 

Ja, jeg tror det er best du ler. :P

 

 

Åsså bare sånn for å riktig ønske god helg, så har altså min pr. idag kjappere tidkort enn din. :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Blei det noe Audi-handel på deg her i sør da??? Hørte ikke mer fra deg jeg... hehe

 

Hey, er du her og!! :)

 

Nei ,det ble en S2/RS2 som bruksbil istedet =)

 

Ja, jeg tror det er best du ler. :P

 

 

Åsså bare sånn for å riktig ønske god helg, så har altså min pr. idag kjappere tidkort enn din. :lol: :lol:

 

 

Da ler jeg!

 

Også nevner vi at jeg kjørte sånn helt nøyaktig 5 drag på drag racinga med bilen - totalt!

Fikk aldri clutch systemet med den 3 plata tilton clutchen til å bli såpass smooth at drag starter funket fint.Blir smooth nå med det nye pedalsettet og slureventil heldigvis!

 

Så 13.6@187 med fire utclutchinger på 1.gir ut av startplata er ikke bra, men heller ikke dårlig og gjenspeiler ikke de 600 hk på hjula.

 

Men du får ta vare på det tidkortet ditt vettu , og god helg t'bake ;)

Objects in mirror will soon dissapear...

 

Prosjektet mitt : http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=37210

Link to comment
Share on other sites

Så 13.6@187 med fire utclutchinger på 1.gir ut av startplata er ikke bra, men heller ikke dårlig og gjenspeiler ikke de 600 hk på hjula.

 

Men du får ta vare på det tidkortet ditt vettu , og god helg t'bake ;)

13.6 og den slutthastigheten var vel ikke det beste beviset for kreftene nei, ikke helt heldig der... Den gamle Civicen min greide 13.1@187 faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Hey, er du her og!! :)

 

Nei ,det ble en S2/RS2 som bruksbil istedet =)

 

 

 

 

Da ler jeg!

 

Også nevner vi at jeg kjørte sånn helt nøyaktig 5 drag på drag racinga med bilen - totalt!

Fikk aldri clutch systemet med den 3 plata tilton clutchen til å bli såpass smooth at drag starter funket fint.Blir smooth nå med det nye pedalsettet og slureventil heldigvis!

 

Så 13.6@187 med fire utclutchinger på 1.gir ut av startplata er ikke bra, men heller ikke dårlig og gjenspeiler ikke de 600 hk på hjula.

 

Men du får ta vare på det tidkortet ditt vettu , og god helg t'bake ;)

 

 

Må følge litt med vettu;-) Følger med på prosjektet ditt, og blir jo rått dette... Skjønner ikke åssen du rekker alt sammen jeg, men er vel det man kaller iherdig innsats, hehe

 

Ang tider på stripa, så er det visst endel som ikke skjønner at jo mere hk/nm, jo vanskeligere er det å kontrollere, og iallefall med sånn clutch;-)

 

Om du får feste, så trur jeg det er mange som må venne seg til å se baklysa dine forsvinne i horisonten;-)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...