Knutte Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Jeg lurte på hvordan det vil bli med senkefjærer på mk2. Altså bilen vil jo automatisk bli stivere når man får på kortere fjærer, og bilen vil jo ikke fjære like mye. Den vil få "hardere" støt fordi alt er stivere på karrosseriet osv. På eldre biler så kan det sprekke opp i skjøter her og der fordi bilen får hardere støt enn med orginale fjærer og dempere. Hvordan vil dette bli på sierran hvis jeg senker den 40-40 og med stivere dempere? - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde
a.cosworth Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Det hadde blitt helt supert... Senk den - fjærer og dempere... -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Knutte Posted April 3, 2008 Author Posted April 3, 2008 Men hva med stivheten og støt og sprekker osv.....? - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde
a.cosworth Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Aldri vært borti noe lignende, heller aldri hørt om noe... Bytter tross alt ikke ut demperene med stålrør! Neida, det går nok helt fint som med alle andre -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
D.Toft Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 bare senk... har bilstein sprint, 40mm senking og tårnstag framme og bak på min sierra... ingen sprekker enda, ikke noe å bekymre seg for, så lenge bilen ikke er ett rustvrak
hår ball Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 bare senk... har bilstein sprint, 40mm senking og tårnstag framme og bak på min sierra... ingen sprekker enda, ikke noe å bekymre seg for, så lenge bilen ikke er ett rustvrak jeg har et rust vrak, med motorsport fjærer og justerbare konis på max, ikke no problem
Recommended Posts