Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg lurte på hvordan det vil bli med senkefjærer på mk2. Altså bilen vil jo automatisk bli stivere når man får på kortere fjærer, og bilen vil jo ikke fjære like mye. Den vil få "hardere" støt fordi alt er stivere på karrosseriet osv. På eldre biler så kan det sprekke opp i skjøter her og der fordi bilen får hardere støt enn med orginale fjærer og dempere. Hvordan vil dette bli på sierran hvis jeg senker den 40-40 og med stivere dempere?

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Posted

Det hadde blitt helt supert... Senk den - fjærer og dempere... ;)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted

Aldri vært borti noe lignende, heller aldri hørt om noe... Bytter tross alt ikke ut demperene med stålrør! ;) Neida, det går nok helt fint som med alle andre ;)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted

bare senk... har bilstein sprint, 40mm senking og tårnstag framme og bak på min sierra... ingen sprekker enda, ikke noe å bekymre seg for, så lenge bilen ikke er ett rustvrak :P

Posted
bare senk... har bilstein sprint, 40mm senking og tårnstag framme og bak på min sierra... ingen sprekker enda, ikke noe å bekymre seg for, så lenge bilen ikke er ett rustvrak :P

 

 

jeg har et rust vrak, med motorsport fjærer og justerbare konis på max, ikke no problem :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...