Jump to content

foringene bak


NEXr4i

Recommended Posts

Guest sierra_xr

så du solgte den nesten rett etter bygging ja! ka fikk du for den då? e de lei den de som har den no då? om det går ann.. :D

Link to comment
Share on other sites

fikk alt for lite, 30 lapper, uten anlegg.. masse kvitteringer på det dobbelte... han har ikke fått lappen enda, så skal han se om han liker å kjøre den, har kun kjort den fra bergen til søgne, stått i ro siden. håper han ikke liker å kjøre med servotannstang uten servo (bygget vekk pumpen), og selger den til meg igjen..

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr

tror du det er noe kjangs for at han ikke vil like det då? den er no vel som en vanlig bil uten servo? kor kjøpte du stylingen og ka gidde du for den? har lyst på combath selv!

Link to comment
Share on other sites

jupp. det er ikke det nei, den er tung som **** på rattet, gikk sykemeldt fra jobben, senebetennelse.. kjøpte den på AST i bergen, fikk god pris.. hemmelig pris.. anbefaler å bestille fra England.. MYE billigere.. heter ikke "Combath, men Combat.. ;);)"

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr

okei.. combat da. har funne fra england til 5700 kr.. komplett med front hekk sideskjørt... www.prosport.uk.com har lyst på det ja

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr

eg har sideskjørt. trenger bare front og hekk. det må eg ha nytt uansett... så da blir det enten cosworth eller combat... vet du om noe til salgs?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...