bige Posted January 13, 2005 Author Posted January 13, 2005 en som lurer på og bytte inn....... samtidig hvor mye han må gi i mellom på audien og RS 500 .
JHS Posted January 13, 2005 Posted January 13, 2005 Bare nysjerrig, pris ant. på denne..? Er ikke helt inne på dette her, men etter det jeg har forstått er disse veldi sjeldne..? Så han skal vel ikke ha lite for den.. BTW, fryktelig synd denne koster 18500£http://board.automotiveunlimited.co.uk/vie...281923c3b05a511Eller denne med 10tkm på tellerenhttp://board.automotiveunlimited.co.uk/viewtopic.php?t=17 Kan godt levere den svarte til meg...
Guest cossi Posted January 13, 2005 Posted January 13, 2005 Julian Godfrey har også en RS500 som har gått ca7000miles stående. Han er eier nr.2 Den forrige eieren, en gammel gubbe kjørte søndagstur med bilen frem til han døde for 4 år siden. Julian har brukt bilen ca.10 turer på de siste 4 årene. Det eneste som er rørt på bilen er att den bakre delen av eksosen er byttet ut med rustfritt.
Guest 2.0Fordsierra Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 jøss..blir skremt av å tanken å feks gire den bilen der med venstre handa hadde vært noen bomgiringer ass..fy flate..prøvde idag siden jeg holdt ei brus i handa..(på min bil asså) å du steike dæven så lite kontroll jeg hadde på kor girstanga skulle..
Guest TA-Racing Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 jøss..blir skremt av å tanken å feks gire den bilen der med venstre handa hadde vært noen bomgiringer ass..fy flate..prøvde idag siden jeg holdt ei brus i handa..(på min bil asså) å du steike dæven så lite kontroll jeg hadde på kor girstanga skulle.. Det blir jo litt annerledes da. Da sitter du tross alt på venstre side og må snu deg til høyre og bruke venstre hånd\arm. Tror det hadde gått brukbart bra med h.styrt kjerre jeg.Blir en vanesak! Men sikkert drit j...... og kjøre i høyre felt med en slik bil,kommer heeelt innpå gangfelt etc.
rscosworth Posted January 20, 2005 Posted January 20, 2005 men tro for en drøm det må være å ligge i venstrefila på motorveien
fiesta_xr2i Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 voldtatte biler i england ja... 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
JHS Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Julian Godfrey har også en RS500 som har gått ca7000miles stående. Han er eier nr.2 Den forrige eieren, en gammel gubbe kjørte søndagstur med bilen frem til han døde for 4 år siden. Julian har brukt bilen ca.10 turer på de siste 4 årene. Det eneste som er rørt på bilen er att den bakre delen av eksosen er byttet ut med rustfritt. Er RS200 ratt i den også på de bildene jeg har sett av den hvertfall...
JHS Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 jøss..blir skremt av å tanken å feks gire den bilen der med venstre handa hadde vært noen bomgiringer ass..fy flate..prøvde idag siden jeg holdt ei brus i handa..(på min bil asså) å du steike dæven så lite kontroll jeg hadde på kor girstanga skulle.. <_ src="%7B___base_url___%7D/uploads/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">Det blir jo litt annerledes da. Da sitter du tross alt på venstre side og må snu deg til høyre og bruke venstre hånd\arm. Tror det hadde gått brukbart bra med h.styrt kjerre jeg.Blir en vanesak! Men sikkert drit j...... og kjøre i høyre felt med en slik bil,kommer heeelt innpå gangfelt etc. Og ja, høyreratt er en vanesak... Samme som og kjøre med venstreratt i england det Jeg har gjort begge deler i flere år
Guest espen_cosworth Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 Jeg har bestemt meg.. RS500 skal jeg ha.. så sant jeg klareer å få tak i det.
rscosworth Posted July 6, 2005 Posted July 6, 2005 ikke vær bekymra for å kjøre høyre-ratta bil. har kjørt nissan skyline R33 GTS-T på ACR og det var mitt første møte med høyre-ratt.det gikk HELT strøkent å gire med feil hand. problemet er å lære seg å bruke høyre hand på rattet som primær-hand.
Recommended Posts