OleK Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 selger en Precision SC44 med såkalte "Boosted" 360 graders lager. Precision regnes som en av de beste turbo-fabrikatene, og bruker mange Garrett deler. gått under 3000 km og kan betegnes som ny, aldri blitt kjørt hardt. std "ford" fembolt eksoshus med intern wastegate, AR .63 vanlig t3-flens. polert kompressorhus. kompressor: 58mm kompressor hjul med 2.290" inducer og 2.950" exducer (60 trim). turbin: T31 med 2.559" inducer og 2.121" exducer (69 trim) 3" inn og 2" ut på luftsiden. ikke vannkjølt. selges kr 6500,- ligger i sarpsborg. ta kontakt her i tråden, via PM, eller ring 95904322 eller 91861519 Cosworth!
OleK Posted April 23, 2008 Author Posted April 23, 2008 en liten runde med autosol'en så ser den slik ut. actuator er så dårlig at den følger ikke med. Cosworth!
Extreme Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 en liten runde med autosol'en så ser den slik ut. actuator er så dårlig at den følger ikke med.Passar den 4x4 cosworth grenrör? www.cosworthclubsweden.se
OleK Posted April 23, 2008 Author Posted April 23, 2008 Extreme: den passer på flensen ihvertfall, men om det er nok klaring til toppen vet jeg ikke. kan ta en sjekk i morgen kveld, hvis det er interesant? Cosworth!
Extreme Posted April 24, 2008 Posted April 24, 2008 Extreme: den passer på flensen ihvertfall, men om det er nok klaring til toppen vet jeg ikke. kan ta en sjekk i morgen kveld, hvis det er interesant?Ja tack de vore snällt. www.cosworthclubsweden.se
OleK Posted April 24, 2008 Author Posted April 24, 2008 Extreme: har sammenlignet med en 4x4 sierra cos motor nå, og av det vi kan se her i verkstedet vårt så bør den passe på 4x4 grenrør i forhold til toppen uten store problemer. men det ser ut som om vannrøret til varmeregisteret må flyttes litt nærmere toppen (bare å vri på koblingen på termostathuset) og det er mulig at du må ta oljetilførselen til turboen fra nede på blokka slik som 2wd har. si i fra hvis du er interisert Cosworth!
Recommended Posts