Jump to content

Recommended Posts

Posted

selger en Precision SC44 med såkalte "Boosted" 360 graders lager.

 

Precision regnes som en av de beste turbo-fabrikatene, og bruker mange Garrett deler.

 

gått under 3000 km og kan betegnes som ny, aldri blitt kjørt hardt.

 

std "ford" fembolt eksoshus med intern wastegate, AR .63

 

vanlig t3-flens.

 

polert kompressorhus.

 

kompressor: 58mm kompressor hjul med 2.290" inducer og 2.950" exducer (60 trim).

 

turbin: T31 med 2.559" inducer og 2.121" exducer (69 trim)

 

3" inn og 2" ut på luftsiden.

 

ikke vannkjølt.

 

selges kr 6500,-

 

ligger i sarpsborg.

 

ta kontakt her i tråden, via PM, eller ring 95904322 eller 91861519

Cosworth!

Posted

SC44polert-1.jpg

 

en liten runde med autosol'en så ser den slik ut.

 

actuator er så dårlig at den følger ikke med.

Cosworth!

Posted
SC44polert-1.jpg

 

en liten runde med autosol'en så ser den slik ut.

 

actuator er så dårlig at den følger ikke med.

Passar den 4x4 cosworth grenrör?

www.cosworthclubsweden.se

Posted

Extreme: den passer på flensen ihvertfall, men om det er nok klaring til toppen vet jeg ikke. kan ta en sjekk i morgen kveld, hvis det er interesant?

Cosworth!

Posted
Extreme: den passer på flensen ihvertfall, men om det er nok klaring til toppen vet jeg ikke. kan ta en sjekk i morgen kveld, hvis det er interesant?

Ja tack de vore snällt.

www.cosworthclubsweden.se

Posted

Extreme: har sammenlignet med en 4x4 sierra cos motor nå, og av det vi kan se her i verkstedet vårt så bør den passe på 4x4 grenrør i forhold til toppen uten store problemer. men det ser ut som om vannrøret til varmeregisteret må flyttes litt nærmere toppen (bare å vri på koblingen på termostathuset) og det er mulig at du må ta oljetilførselen til turboen fra nede på blokka slik som 2wd har.

 

si i fra hvis du er interisert :)

Cosworth!

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...