Jump to content

"Bad Look"


Recommended Posts

Skal lage bad look snart jeg og. Men kan jo ikke være noe verre en å få tak i en 2-3mm stålplate i 400x50mm og starte bearbeidinga:)

 

 

Nei det er det nok ikkje, men mye lettere viss ein hadde hatt bilder å mål å gå etter.

Har byrja å bøye til plater no, so får sjå kossen det blir:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford Gnomen

Sveise på plate på ene sida, la den gå litt frem så den går klar lykta eller flytte panseret litt frem. Kutte og slipe av til det ser bra ut, lag papirmal, sveise på plate på andre sia, legg på mal og kapp. Ferdig!

Link to comment
Share on other sites

Guest Fjellærn
Skal lage bad look snart jeg og. Men kan jo ikke være noe verre en å få tak i en 2-3mm stålplate i 400x50mm og starte bearbeidinga:)

 

Hei!! har akkurat gjort dette selv.. få tak i en passe tykk tynn-blekkplate.

Lag deg en papir mal som du tilpasser perfekt til hvordan du vil bad-looken skal se ut.

Overfør det til plata, skjær ut.

Jeg sveiset kant i kant med panseret pga klaringa til lyktene, må også flytte panseret fram,

og lyktene bakover. Har en halv cm å gå på med lyktene.

Så er det bare å pusse ned sveisen å sparkle til du er fornøyd! Husk rust grunning på sveisen!!!! :)

Lykke til!!!

Link to comment
Share on other sites

Da kan du jo ta bilder av hele operasjonen og hvordan du gjorde "ditt" og "datt"... så blir d enklere for meg :P

 

 

skal prøve å få tatt noken bilder unervegs :P

men blir ikkje tid til noke med det første, har mye anna å gjere og.. hehe

 

Hei!! har akkurat gjort dette selv.. få tak i en passe tykk tynn-blekkplate.

Lag deg en papir mal som du tilpasser perfekt til hvordan du vil bad-looken skal se ut.

Overfør det til plata, skjær ut.

Jeg sveiset kant i kant med panseret pga klaringa til lyktene, må også flytte panseret fram,

og lyktene bakover. Har en halv cm å gå på med lyktene.

Så er det bare å pusse ned sveisen å sparkle til du er fornøyd! Husk rust grunning på sveisen!!!! :)

Lykke til!!!

 

ja skal bruke papir mal, ned å kjøpe meg ny tråd til apparatet og. hadde kun 1,2mm som eg bruker til landbruks ting.

Edited by Bidn
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...