Jump to content

noen spørsmål ang is turbo.


Guest malle

Recommended Posts

Guest malle

Hva slags datasprut er å foretrekke? Vi hadde planer om å kjøre med s2 dyser.

HVor får man tak i et bra grenrør, senkesett, bensinpumpe.

Cosworth turbo, radiator og ic tenkte vi å kjøpe her inne på forumet.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Grenrør: Garnes Racing

Datasprut: Kommer veldig ann på hvem som skal mappe og justere for deg, ta noe h*n kjenner godt. Ellers er megasquirt billig, men mange som er motstander av forskjellige årsaker.

 

Senkesett: Hør med meg eller sjekk coilovere i england

Bensinpumpe: Org. cosworth holder lenge, men kan ofte være vanskelig å få tak i, så finnes mye universalpumper der ute.

 

Jeg har også intercooler til salgs, må lage fester til sierra men burde ikke være noe problem

Stor AluIntercooler. Ukjent merke, kan komme tilbake til det. Stått på en 200sx. BUD

Selve kjøleren er 60x30x7.7 med 70mm innganger. Fra inngang til inngang er det 76.5cm(16.5cm i tillegg til selve kjernen)

Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3

Link to comment
Share on other sites

Kverna har vel sagt det meste, og sier meg enig i de tinga.

 

Ellers så har jeg ei bensinpumpe til salgs. Vet ikke riktig hva denne gir av trykk og mengde, men vil tro den holder til et lite ist prosjekt... 250,- + frakt

Link to comment
Share on other sites

Guest malle

da kjøper jeg en universal bensinpumpe. Holder med en 4x4 cosworth ic. Da vi ikke skal ha noe mer enn ca 200++ hk til å begynne med. og evt opp mot 300 etterhvert.

da titter vi litt rundt på sprut... er ingen her på forumet som kan det og kan ta på seg jobben?? ¨så bilen blir ordentlig stilt inn...

 

og hvor får jeg takl i garnes racing. prøvd å google han, men fikk ikke noe fornuftig søk:)

Edited by malle
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...