Jump to content

Hybrid-Vingebil.... :)


Guest JvhCossie

Recommended Posts

det var AKKURAT slik jeg hadde tenkt meg en slik mk2 3-dørs sierra som jeg beskrev her i et annet forum. sidemarkeringslysene skulle bare vært svarte de og, lakka bilen i safran, og beholdt morette-lyktene svarte.

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Stilig! Er det en 3-dørs Mk2 eller en Mk1 med Mk2 front? Sånn passe lav med bøllete hjul! Tro det eller ei syns jeg oransje blinklys kan være KULT. Må ha blitt påvirket av japansk "JDM-look". Cleane biler uten stickers (uten at de gir mening), passe senk, bøllete hjul (ikke store bling-bling) og oransje blinkers.

Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie
Stilig! Er det en 3-dørs Mk2 eller en Mk1 med Mk2 front? Sånn passe lav med bøllete hjul! Tro det eller ei syns jeg oransje blinklys kan være KULT. Må ha blitt påvirket av japansk "JDM-look". Cleane biler uten stickers (uten at de gir mening), passe senk, bøllete hjul (ikke store bling-bling) og oransje blinkers.

Er du litt japse-fan eller??? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...