Jump to content

Scorpio -94 Gasswire m Sensor til automatkassen ?


Guest Carmann

Recommended Posts

Guest Carmann

Hei. Er det noen som har gasswiren med en sensor for automatkassen i ene enden, liggende til en Scorpio -94 2.0L Doch ? :rolleyes:

 

Ford Kverneland sier at den produseres ikke lenger. Ikke mulig å få tak i den ny sier de. :blink:

 

Sensoren styrer når lockupp`en skal koble inn og ut "D" (4. gir) ut ifra gasspådraget. :blink:

 

Her bilde men hvordan legge inn her da ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hei. Er det noen som har gasswiren med en sensor for automatkassen i ene enden, liggende til en Scorpio -94 2.0L Doch ? :rolleyes:

 

Ford Kverneland sier at den produseres ikke lenger. Ikke mulig å få tak i den ny sier de. :blink:

 

Sensoren styrer når lockupp`en skal koble inn og ut "D" (4. gir) ut ifra gasspådraget. :blink:

 

Her bilde men hvordan legge inn her da ?

Hei. Har en hengende i garasjen. Den kan du få kjøpe billig :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Carmann
Hei. Har en hengende i garasjen. Den kan du få kjøpe billig :D

 

Har hatt pc problemer også... :wacko:

 

OK. Hva er billig da ? Er 300.- billig nok ? Setter inn på konto + frakt før du sender så slipper Posten å tjene for mye penger på oss.

Link to comment
Share on other sites

Har hatt pc problemer også... :wacko:

 

OK. Hva er billig da ? Er 300.- billig nok ? Setter inn på konto + frakt før du sender så slipper Posten å tjene for mye penger på oss.

Er desverre litt sent nå. Nå ewr den gamle garasjen historie, og jeg tror kompisene mine gikk amok da det ble sortert ut hva jeg skulle ta vare på og hva som skulle kastes :mellow:

Skal sjekke når nybygget er oppe og jeg får sorterert igjen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Carmann
Er desverre litt sent nå. Nå ewr den gamle garasjen historie, og jeg tror kompisene mine gikk amok da det ble sortert ut hva jeg skulle ta vare på og hva som skulle kastes :mellow:

Skal sjekke når nybygget er oppe og jeg får sorterert igjen.

 

Helt greit. Takk for svar. Jeg har nappet ut kontakten til gasswire sensoren så ikke datahjernen tuller med signalene til resten av bilen, men kickdown funksjonen er da borte... enn så lenge.

 

Jeg henger venstre-armen ut av vinduet og padler meg opp i fart i mellomtiden... :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Helt greit. Takk for svar. Jeg har nappet ut kontakten til gasswire sensoren så ikke datahjernen tuller med signalene til resten av bilen, men kickdown funksjonen er da borte... enn så lenge.

 

Jeg henger venstre-armen ut av vinduet og padler meg opp i fart i mellomtiden... :lol: :lol:

har jeg men til sierra dohc 2,0

1990 sierra cosworth 4x4 prosjekt jobbes på
2016 focus rs

2015 bmw 520 x

Link to comment
Share on other sites

Guest Carmann
har jeg men til sierra dohc 2,0

 

Jeg vet ikke om det er samme kriteriene på disse to biltypene, så jeg sier Takk for tilbudet og kommer tilbake til saken når jeg har fått sjekket dette.

 

Er det en -92 til 94 modell da ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...