Jump to content

ØK: Tåkelys, RS-leppe eller Cosworth-fanger


Thomas.A

Recommended Posts

Etter lang tid med leting etter RS-lepper, så gir jeg muligens opp jakten på dette. Går heller for en Cosworth-fanger til bilen om ingen har dette til salgs nå. Trenger ikke dette før midten av juli, men søker etter dette allerede nå.

 

Så har du en vingebil-fanger (orginal, uorginal - ingen hindring) til salgs så bare ta kontakt. Trenger ikke å være strøken eller ha lyktene, men jeg ser helst at festene er der og at den ikke er totalt most. Farge spiller ingen rolle. Kjøper muligens dette etter 12.juni.

 

Har du RS-leppe til frontfanger og bakfanger så vil jeg veldig gjerne kjøpe dette. Farge spiller fortsatt ingen rolle og er det sprekt/ødelagt, så kan jeg være interessert. Kjøper muligens dette etter 12.juni.

 

Ønsker glass eller komplett lykt for høyre tåkelys til MK1-fangeren (Cosworth, IS, Xr4i). Denne haster litt!

 

Samme hvor i landet, men ser helst at det befinner seg på Østlandet/omegn.

 

 

Har du noe til salgs, så bare ta kontakt på PM, her i tråden eller tlf (400 43 955).

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

Så har du en vingebil-fanger (orginal, uorginal - ingen hindring) til salgs så bare ta kontakt. Trenger ikke å være strøken eller ha lyktene, men jeg ser helst at festene er der og at den ikke er totalt most. Farge spiller ingen rolle. Kjøper muligens dette etter 12.juni.

 

 

Har en vingebilfanger i glasfiber som er delt i 2 på midten liggende. Det følger med en is-fanger med fester som "mal" Fangeren må limes/festes på is fangeren. Har tåkelys og 2 sett med blinkers.

 

Pm eller 94215202

Marius

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

hei.. har ein plast vingebil fanger uten lykter, eit feste ute på skjermen er litt dårli.. svart farge, men dårli lakkert..

kom med bud, kan ta bilde av den viss intresse.

 

befinner seg på voss.

 

 

Ørjan.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...