Jump to content

Luft i kjølevatne


Guest Cos46

Recommended Posts

Guest Cos46

Sliter med luft i kjølevatne på min sierra 4x4 Cosworth. :)

Merka da etter eg har kjøyrt ein tur,og parkera bilen.. Da går da ei stund,so høyre ein at det begynna og "bobbla" i ek.tanken. Tempra turen på bilen er heilt fin, bruka ikkje noke vatn, fin farge på kjølvatne. Er bra nye Gr A Topppakning på den.

Noken gode råd!? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cos46

Oki.. Det er litt trykk i systeme,men ikkje noke ekstremt trykk.. Du kjenner på slangane ut fra vannpumpa at dei er harde..

Vist ein får komp lekk fra ein syl sprenger du vel slangene og eks.tanken ved fult pådrag! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cos46
Ikke nødvendigvis, det begynner ofte med litt trykk, og blir værre og være, jeg har blåst både slanger og varmeapp radiator, men det gikk en stund fra jeg merka at noe var på gang til det skjedde

 

 

Er ny plana topp og ny gruppe a topppakning på bilen.. Skulle ik tru det er den! Er det ik litt trykk i kjølesysteme på Cosworthane da?

Hadde ein ik merka da på bilen vist den hadde ein lekkasje på ein syl.?

Link to comment
Share on other sites

Det skal være litt trykk, som i alle biler ja. Så lenge man ikke har noe problem med det, og temperaturen er stabil og ikke for høy når man kjører, så skal det bra, men kjøling etter at man har stoppet er viktig det også

Link to comment
Share on other sites

Guest Cos46
Det skal være litt trykk, som i alle biler ja. Så lenge man ikke har noe problem med det, og temperaturen er stabil og ikke for høy når man kjører, så skal det bra, men kjøling etter at man har stoppet er viktig det også

 

 

Tempen er heilt fin! Har ik noke problem me da enda! :) får sattse på det beste!! Kjører med orginalt lade trykk nå! Kan henda eg får større problem når eg skal justera det opp! :) Tiden vil vise!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...