Jump to content

Ønsker å kjøpe en DOHC-motor med ledningsnett, tank og evnt gir


Thomas.A

Recommended Posts

Nå er jeg dritt lei problemene med motoren (les: jeg har ikke tid til å jobbe med dette nå, trenger en bil som går og er stabil), så jeg leter etter en DOHC-motor. Bilen dette skal inn på er en 2.0L gasser, så jeg trenger vel motor, gir, ledningsnett og bensintanken. Har type9-kasse på min nå, men denne passer vel ikke over? Og trenger vel da også mellomakslingen? En 2.8/2.9-motor kan også vurderes, men helst en DOHC slik at jeg slipper å tenke på å få dette godkjent.

 

Pris/bud ønskes. Fantasipriser er bare å glemme. Jeg trenger dette kjapt, men har vettet i behold.

 

Trenger også hjelp til å få skiftet dette på bilen så fort som overhodet mulig. Har ingen verksted å stå, men det går vel greit å gjøre dette ute når det er fint vær. Jeg klarer vel å frakte bilen et stykke, så den biten går fint. Jeg betaler selvfølgelig for hjelpen - prisen diskuterer vi før vi begynner :)

 

Ønsker at motoren skal være i god stand - da dette er pendlerbilen.

 

OHC-motoren vil bli solgt, det samme vil de doble gasserne - da jeg rett og slett ikke har tid til dette prosjektet i år. Så har du en god motor du vil selge og ønsker en OHC-motor, så kan vi gjøre en byttehandel. Motoren er god, svetter litt olje (toppdekselet), men bruker ikke olje/vann. Problemet er at fordeleren har tatt kvelden (igjen).

 

Bare ta kontakt på PM, her i tråden eller tlf (400 43 955).

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

PM sendt

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Ja, er nok kanskje i det lengste laget ja..

 

Men jeg har funnet meg motor, ledningsnett, hjerne, tank, girkasse, mellomakling. Muligens så må jeg se etter annen girkasse, men dette må jeg sjekke ut.

 

Så jeg er på jakt etter grenrøret til motoren - da jeg glemte å forhøre meg om noen av de som har delene også har dette.

 

Men, fortsatt leter jeg etter en guru som har tid, mulighet og kunnskapet om ledningsnettet og bytte av dette - så er du her - ta kontakt!

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...