skyhawk Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 (edited) ALLE DELENE GIS BORT MOT HENTING!Delene er fra 1993 og 1994 mod. Det meste blir kasta hvis det ikke blir gitt bort innen ca 1mnd, inkl fangere og alt. Befinner seg på Stovner i Oslo. Kontakt meg på PM hvis interessert. Interiør: - Komplett baksete til stasjonsvogn - grått velour- Komplett baksete til sedan - grått velour- Komplett dørtrekk hull for sveiv, med deksler rundt innvendige håndtak - grått velour- Komplett interiør (el forseter, baksete, dørtrekk med brytere..)- Midtkonsoll med håndbrekkmansjett (fra lavserie)- Setebelte midten bak- Varmeapparatpanel- Solskjerm med speil, høyre side- 2stk standard interiørlys Eksteriør: - Speil venstre side, manuelt- Komplett dørlistverk (chromlister litt slitt)- Siderute venstre foran - gitt bort- Siderute høyre foran (nesten nytt) - gitt bort- Chrom listverk rundt vinduer til frontdører- Frontfanger (ikke tåkelys)- Grill med hull for lyktepussere- Bakfanger - gitt bort- 2stk frontlykter med motorisert regulering (ene har sprekt glass og mener den ene hadde litt slitt reflektor)- 2stk originale orange blinklys på siden Duppeditter: - Original Ford forsterker - gitt bort- Originale Ford fronthøyttalere med diskanter i midten - 20W- Lysbryterpanel med lykteregulering og tåkelysfunksjon- Enfunksjonsklokke (viser kun tid)- Div brytere (el. vinduer, el. vinduer sperrebryter, setevarmere, oppv. frontrute/bakrute),- Sentrallås venstre side foran- 2stk skiltbelysning bak- 2stk lyktepussere Annet: - Batterideksel- Coil som virker som den skal Edited August 12, 2008 by skyhawk
351RS Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Årsmod? Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/
skyhawk Posted June 11, 2008 Author Posted June 11, 2008 (edited) Glemte det jeg, alle delene er fra 93 og 94 mod. Edited June 11, 2008 by skyhawk
skyhawk Posted July 15, 2008 Author Posted July 15, 2008 (edited) Har bestemt meg for at alle delene gis bort til de som vil ha de. Men hadde vært hyggelig om jeg kunne fått noe i bytte, men ikke noe krav. Trenger et tåkelys blandt annet Edited July 15, 2008 by skyhawk
skyhawk Posted July 15, 2008 Author Posted July 15, 2008 (edited) hvilken motor står/stod i bilen?? En DOHC 2.0 men motor eller bil har jeg ikke. Dette er bare løse deler fra de to siste bilene jeg har skrudd på, deler som har blitt til overs Edited July 15, 2008 by skyhawk
skyhawk Posted July 18, 2008 Author Posted July 18, 2008 (edited) Ingen som vil ha gratis Scorpiodeler? Går snart på fyllinga! Bakfanger og org forsterker er nå gitt bort Edited July 18, 2008 by skyhawk
skyhawk Posted August 12, 2008 Author Posted August 12, 2008 Flere deler gis bort.. - 2 stk ratt (den ene er veldig slitt, den andre er i grei stand)- Komplett interiør (elektriske forseter, baksete, dørtrekk for el vinduer foran og sveiv bak - brytere følger med) - bilder av interiøret kan skaffes. Mangler kun setebeltefester Ellers det samme gamle som ligger å støver...
Recommended Posts