Jump to content

eksos ligger inntil bakfanger


armani

Recommended Posts

sliter litt med at endestussen på mongoose-anlegget mitt ligger inntil bakfangern bak der "hullet" for endestussen er. ligger oppunder plastikken så denne smelter over enderøret. har tidligere skrapt av dette og fått pusset og polert opp endestussen igjen, men dette skjer hele tiden. er ikke mulig å unngå at endestussen ligger oppunder med mindre man tilter den i en kjip vinkel. det jeg tenker er å kappe vekk litt på fangern og montere etellerannet varmeskjold ellernoe mellom slik at det ikke er direkte kontakt mellom eksos og fanger. noen som har tips her? bilder hjelper :)

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

heisann

har ikke verken bilder eller noe..men er dette ett problem da..

kan du ikke bare justere ned eksosen da...vri på den bakerste delen av anlegge..slik at stussen peker litt mer nedover.

eller viss ikke dette hjelper..så kan man gjerne få bøyd eksos festene på selve annlegge slik at det kommer litt lenger ned.men ville satsa på å justere eksosen mer først.viss det da ikke er blueflame du har..da disse ikke kan vris..siden det er skru flenser på skjøtene.viss jeg ikke tar helt feil.

 

håper dette hjalp litt.

Link to comment
Share on other sites

prøv å bøy til opphenge på eksosen din.kanskje det er bøyd litt fra før feil vei kanskje.dette er vel den beste måten å gjøre det på ...nå vet jo ikke jeg åssen endestussen din er fra før.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...