SKage Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 (edited) Hva er denne til...?ryker med en gang jeg setter den i......bilen er ikke helt montert enda...så haddde vært greit å vite hva den er til..... Og åssen tar man ut hjulboltene??må montere lenger pga av spacere Edited July 8, 2008 by SKage
JHS Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 Sikring 20 er horn + varselblink. Hjulbolter banker du enkelt og greit ut.
D.Toft Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 og dem nye terses inn, legg en mutter som er hakket større, og bruk en hjulbolt og skru til.. igrunn en smal sak
SKage Posted July 8, 2008 Author Posted July 8, 2008 Blinklysa er døde,da skal jeg sjekke ut det,takker Skjønte ikke helt den,terses inn....Kan jeg ikke bare banke inn de nye da? Må bremseskiva av forresten?
D.Toft Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 er ike så lett å banke dem nye inn, er trengt baki der. skiven må av ja..
lowman Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 skiven må ikke av nei.men det er kanskje lettest.litt bedre lys og bedre sikt på hva man driver med:)
Recommended Posts