Jump to content

Felger på Sierra


Guest Roko

Recommended Posts

hei. har lyst på nye felger på min sierra. lurer på om noen vet om hvor jeg kan skaffe noen felger som i stil med Compomotive/Braid/Speedline/OZ men helst billigere. hvis noen har noen brukte felger gjerne med dekk, så må du gjerne legge ut et bilde og et prisforslag. på forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Har ett sett med 15" Rial Viper felger, Bytta pga den ene fikk seg en smell, og mest sansynlig noe skeiv, men tror ikke det vil koste mye å få retta den.

 

Tenkte jeg skulle bli kvitt de, men hvis ikke så Bruker jeg dem til hærjing. De trenger noe oppussing, så tenkte jeg skulle ta 600.- for de, men veit ikke hva folk er villig til å gi for dem jeg.

 

De ser sånn her ut http://www.plankenauer.at/plankenauer/reif...ial_Viper_E.jpg

Edited by exin89

91' Ford Sierra Sedan 4x4 2.0i DOHC | R.I.P.......93' Ford Sierra Stv 4x4 2,9 cosworth | TIL SALGS...... 92' Ford Sierra Stv 2wd DOHC | TIL SALGS

00' Landrover Defender TD5 | Bruksbil.......97' Peugeot 106 II | Slalombil

Link to comment
Share on other sites

Skal ha på Rial LeMans på min i 17", lakkert hvit.

 

Kan jo høre med noen om de har liggende slike, blir knall i hvit med blått senter! Har sett en del slike ute for salg her på forume og på VW Audi forumet).

Kan se om jeg får tatt bilder av de 2 jeg har som har fått dekk på seg, og tar det ikke lange stunda før jeg er ferdig med siste felgen kan jeg vell ta bilde når de står på bil (Må først montere cambershims og få hjulboltene).

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...