Jump to content

Hvordan Spindel og bærearm?


RSiver

Recommended Posts

Hei!

Jeg lurer på om noen ser hvordan spindel og bærearm dette er?

fant fort ut at de var forskjellige og ikke passet sammen når jeg skulle montere forstillinga sammen

tn_DSC00108_6.jpg

 

Takker for all hjelp

 

mvh Siver

Link to comment
Share on other sites

hvis den passer på din støddæmper så kan det være en scorpio 1,8-2,9 12v spindel. din bærearm ligner den der sidder på en cosworth 4x4 men det er ikke til at se på det lidt dårlige closeup billede.

Link to comment
Share on other sites

Det er antagelig en cosworth sedan 2wd/ 4x4 bærearm (disse er like). Spindelen er enten vingebil eller sierra mk1, avhengig av hullet der demperen er festa. Mener å huske at vingebil har 46mm diameter på demper.

Link to comment
Share on other sites

Det er antagelig en cosworth sedan 2wd/ 4x4 bærearm (disse er like). Spindelen er enten vingebil eller sierra mk1, avhengig av hullet der demperen er festa. Mener å huske at vingebil har 46mm diameter på demper.

 

Okay.. Jeg har gas coilovers i spindlene og de er til cosworth 2wd så de passer ihvertfall nedi demperhullet. Men om stab.staget mitt er fra en 2wd sedan cossi går det da å bruke bærearm, spindel fra vingebil og stab.stag fra sedan omhverandre?

 

Takker for all hjelp!

Edited by RSiver
Link to comment
Share on other sites

Ja det går det men sedan stabstag er "lengre" så frem hjula kommer lengre framover iforhold til vis du hadde brukt stabstag fra vingebil.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Ja det går det men sedan stabstag er "lengre" så frem hjula kommer lengre framover iforhold til vis du hadde brukt stabstag fra vingebil.

 

Ok, skjønner. skal prøve og få fatt på det og da.

takk for hjelpen

 

mvh siver

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...