Jump to content

Vert på eu kontroll


Guest Mondeoen

Recommended Posts

Guest Mondeoen

Fikk 2 er feil på ulyd hjulager "må vel byttes" bremseslanger , en berekule å foring bærebru. Hvor finner jeg den foringa til bærebrua da?

Har funnet resten hos mekonomen. regner med at hjulagersats er komplett lager.

Link to comment
Share on other sites

Fikk 2 er feil på ulyd hjulager "må vel byttes" bremseslanger , en berekule å foring bærebru. Hvor finner jeg den foringa til bærebrua da?

Har funnet resten hos mekonomen. regner med at hjulagersats er komplett lager.

bærearmen? foran bak?

Link to comment
Share on other sites

Regner med at det er bærearmen foran.....

 

Bilextra og Ford selger disse iallefall.

 

Både Meca og Biltema selger komplette bærearmer med foringer og opphengskule påsatt.

Ville gått for en komplett så slipper du det styret å presse disse f..... foringene, noe jeg selv har erfart er noe drit, grei jobb, men ikke gøy akkurat...

 

Men pass på at du får riktig type bærearm, Mk1 bruker små foringer og MkII bruker store.

Disse passer om hverandre på bilen.

Har du bilen på verksted for å bytte komplett så bytter de til MkII på MkIene, fordi de med større foringer er bedre og Ford selger bare den med de store foringene.

 

Jeg har en org bærearm og en MkII bærearm på min MkI etter bytte på verksted, de oppfører seg forskjellig og dette resulterer i at bilen drar til den ene siden...

 

 

Just my 5 krone..

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S

Link to comment
Share on other sites

Guest Mondeoen

Takker for svar..

Berearmene er nye så det er ikke de. Står berebrua. framme h side gumme helt borte. Må vel ringe å høre hva de mener.

Hvordan er det med hjulager?? Ser de har hjulagersats er det en enkel afere å skifte?

Må bestille snarest skulle vert godkjent innen utgangen mai men fikk utsatt til utgangen av juli hehe Tiden går fort.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...