Jump to content

Hva er en sierra gt verdt?

Recommended Posts

Posted

Hei

Jeg har sett på den Ford Sierra gt. dette er en 1990 mod som har gått 125000km. hva er egentlig denna verdt? for den står til 35.000,- og jeg syns det er litt mye for en sierra. Og hva er egentlig forskjellen på gt og vanlig sedan?

Takker for svar :)

Posted

Er det denne med litt rust i?

Hva er gjort med denne, interiør, eksteriør? Noe Cosworth på denne.

Er den som fra fabrikk, så synes jeg selv 35 000 er litt mye, burde isåfall være tilnærmet rustfri, cossie interiør, f.fanger, sideskjørt og vinge.

Kan han vise at bilen er gått kun 125000, så er jo dette et stort pluss å bygge IST eller cossie av!

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Posted

Var veldig lite rust! bare 2 små flekker på venstre bak skjerm. var cosworth f. fanger og sideskjørt. var helt og fint interiør. og org spoiler

Posted

er rød ja! hvor mye solgt du din for? :)

Posted

ja er xl13880. men står neden for oslo nå! Hva solgt du din for?

Posted

prata med han før idag jeg! og han sa at han hadde den enda:S for jeg hadde tenkt og dra og se på den til helga. merklig!

Guest blocker
Posted (edited)
prata med han før idag jeg! og han sa at han hadde den enda:S for jeg hadde tenkt og dra og se på den til helga. merklig!

hmm da har du ringt temelig feil eller noe ...for er en kompis av meg som kjøpte den bilen av knutte (viss det er han) så tror du må sjekke kem du har ringt :ph34r:

å bilen e nå i bergen

Edited by blocker
Posted

her i dk kan man kun få GT´modelle fra sidst i 91 frem til de gik ud i 93,

dvs den sidste model af sierra med de små lister og nyeste bagkofanger (1 nummerplade lygte)

Posted

Eg som e eieren av den Rød Sierra GT'en og eg vetsje kor du har fått det i fra at du har snakket med eieren, eg kjøpte den bilen av Knutte og bilen e icje te salgs.

93' Ford Sierra (Til Salgs)

92' BMW E34 525 Touring (Til Salgs)

86' Nissan Patrol 3.3TD (Solgt)

91' BMW E34 520i (Solgt)

87' BMW E32 730i (Solgt)

92' Ford Scorpio 2.9 (Solgt)

90' Ford Sierra GT (R.I.P)

96' Nissan Almera N15 (Solgt)

Posted

fmp@ har du vert å sett på bilen eller beskriver du den ut fra bilder i anonsen? er utrolig mange som faktis bruker bilder av en bil som "ligner" i anonsene når de skal selge.. <_<

kan jo hende det er det som har skjedd her.. ;)

opplevde selv at tilsynelatende bilen min var til salgs bare noen uker etter jeg hadde hentet den.. da var det er idiot som skulle selge en "lik" bil, men hadde brukt bildene av bilen min.. :angry:

Posted

Det var fra en annonse som jeg hadde lagt ut på autodb.no. Autodb sammarbeider vist med tinde.no. Jeg hadde slettet annonsen fra autodb, men likevel lå den forsatt på tinde. Sendte mail om at jeg ville ha denne annonsen slettet fra deres side. Lettere sagt en gjort ;)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde