Jump to content

Et nostalgisk klipp fra ACR...


Leo

Recommended Posts

Satt å så Kverna sin film fra Våler og fikk nesten en liten tåre i øyekroken. Måtte snoke litt innerst borterst bakerst i pc'en, og joda, der var det noen koselige minner fra da Kverna sin bil var min. Klippet er fra september 2004, da jeg tok turen fra Drammen til Mo i Rana for å piske gla-fårrden litt på ACR. Desverre løsna turboen på turen oppover, så ladetrykket lå bare på oppunder 0,8 bar i stedet for 1,2-1,5 som den likte best. Til tross for et noe redusert antall foler under pansret ble det masse trivsel. Fredag og lørdag i alle fall, søndag sprakk ene bremseskiva, så da var morroa over.

 

 

 

 

 

Slik skulle det helst sett ut:

Turbotrykk2.jpg

 

Bremseskiva:

Brems2.jpg

Edited by Leo

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Åjoda, bildet av ladetrykksmetret ble tatt i 200 etter metret husker jeg :P

 

Har en del onboard filming fra den turen til ACR, var en skikkelig flott tur. Fikk aldri til å redigere filminga jeg fikk, annet enn i movie maker, så det er kun småbiter som er satt sammen, og da høyst amatørmessig. Får jeg noen gang ånden over meg og får til litt mer kan det hende jeg lager litt mer nostalgia.

 

Jaja, tenkte du ville like å se litt av hva den var med på "i gamle dager". Så forresten at den har fått "litt" mer oljetrykk enn da jeg hadde den. Heh, har mer enn én gang angra på at jeg solgte den bilen, bor mye godt i den :)

Edited by Leo

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Åjoda, bildet av ladetrykksmetret ble tatt i 200 etter metret husker jeg :P

 

Har en del onboard filming fra den turen til ACR, var en skikkelig flott tur. Fikk aldri til å redigere filminga jeg fikk, annet enn i movie maker, så det er kun småbiter som er satt sammen, og da høyst amatørmessig. Får jeg noen gang ånden over meg og får til litt mer kan det hende jeg lager litt mer nostalgia.

 

Jaja, tenkte du ville like å se litt av hva den var med på "i gamle dager". Så forresten at den har fått "litt" mer oljetrykk enn da jeg hadde den. Heh, har mer enn én gang angra på at jeg solgte den bilen, bor mye godt i den :)

 

Hehe gleder meg/oss.

 

Er tilsalgs hvis du vil ha tilbake, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Fy på deg! Si sånt til meg når du sikkert skal ha mye mer for den enn jeg har "til overs". Morsom tanke da.

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...