Guest fåården Posted January 10, 2005 Posted January 10, 2005 må få rase fra og være litt idiot vettu først skal d kjøres veeeeeeeeeeeeeeeldig mye vettu.. ikke lett å sitte stille første stunda etter å ha fått lappen
morty999 Posted January 10, 2005 Posted January 10, 2005 det veit jeg;) derfor motoren min ikke blir ferdi når jeg har lappen;)
Guest sierra_raaner Posted January 10, 2005 Posted January 10, 2005 så det er mere morro å kjøre en bil med masse musikk og absolutt ikke henger sammen da?.. jaja bilen er jo virkelig dønn strøken då.. å litt Råning skader ingen
cossie_storm Posted January 11, 2005 Posted January 11, 2005 greit nok og ha bremser/understel i orden.men kjører aldri bil uten musikk. dermed basta. hehe Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest sierra_raaner Posted January 11, 2005 Posted January 11, 2005 greit nok og ha bremser/understel i orden.men kjører aldri bil uten musikk. dermed basta. hehe sånn d ska være.. her e et bilde av anlegget.. har stivet av hattehyllen no
clinton Posted January 11, 2005 Posted January 11, 2005 greit nok og ha bremser/understel i orden.men kjører aldri bil uten musikk. dermed basta. hehe sånn d ska være.. her e et bilde av anlegget.. har stivet av hattehyllen no vel.... 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )
cossie_storm Posted January 11, 2005 Posted January 11, 2005 noen liker styling, noen liker musikk, noen liker motor. og andre liker godt og blandet Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest sierra_raaner Posted January 11, 2005 Posted January 11, 2005 noen liker styling, noen liker musikk, noen liker motor. og andre liker godt og blandet ska være litt blandet;)
xXx Posted January 11, 2005 Posted January 11, 2005 fant du ikkje større terninger hehe. men det er sant at du må blåse av deg etter du har fått lappeneg selv klarte nesten og ta knekken på ein volvo motor spengte ein gti motor noe trimmet pluss at den var ramme skjeiv men gikk som **** hehe lov og ha det litt morro vettu men få deg ein kvas kam og grenrør og kn filter så tror eg ikkje biltilsynet eller snuten ikkje merker noe men koni dempere er og annbefale.......... RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Guest sierra_raaner Posted January 11, 2005 Posted January 11, 2005 fant du ikkje større terninger hehe. men det er sant at du må blåse av deg etter du har fått lappeneg selv klarte nesten og ta knekken på ein volvo motor spengte ein gti motor noe trimmet pluss at den var ramme skjeiv men gikk som **** hehe lov og ha det litt morro vettu men få deg ein kvas kam og grenrør og kn filter så tror eg ikkje biltilsynet eller snuten ikkje merker noe men koni dempere er og annbefale.......... nei d va de største hehe.. sånn d ska være.. men vill ik knuse motoren.. er gla i bilen,, hehe
xXx Posted January 11, 2005 Posted January 11, 2005 tro meg men ohc motorer tar alldrig kveld me knuste ein i går faktisk men den starter og går enda selv on den stod under vatn en time og bobla og gikk men denne ble kjøpt av 5 stykker grunnet vinter bil hehe vell og merke ein istype lat RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Guest sierra_raaner Posted January 12, 2005 Posted January 12, 2005 Noen som har bygd anlegg i sierra her??bildeR??
Recommended Posts