bige Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 http://board.automotiveunlimited.co.uk/vie...281923c3b05a511Når åpner banken tro ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FordPower Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 du er ikke den eneste som har lyst på ny bil her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 jeg vil ha!! problemet er bare d at lommeboka mi liker meg ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fordxr4x4 Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 banken gjør det og i hvertfall de som driver med forbruks lån;) men er ikke sikkert du liker rentene så godt hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristian Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 hadde ikke sagt nei til denna eller jeg da...men tror jeg får bremse bilhandlinga mi snart..hehe... Ford Mustang GT 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 fin bil hvis du skal beholde den orginal Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 begynner jo ikkje og pynte på en bil som er nydelignice bil RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 ser det er varmeblemmer på varmedekselet ved turboen...hadde det ikke vært det så hadde jeg vurdert den... (og med full tank da såklart) Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts