Jump to content

2wd forstilling


Ford ragger

Recommended Posts

Som i topic, dem indre styre staga er for lange virker det som. Bruker tannstaga som satt i bilen min før, vanlig servo tannstang fra sierra. Men syns det virker som at dem indre styrestaga er for lange.. Er det noen som har gjort det på samme måten før og kan svare meg på hvilkne styrestag jeg kan bruke for og få det til og passe litt bedre..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Ja er klar over at det ikke er likt, men jeg er nesten helt sikker på at jeg har hørt om noen som har gjort det på denne måten før. Derfor jeg spør. Må vel gå ann og få tak i styrestag som er litt kortere?

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Ja det bryr jeg meg fint lite om den blir litt tung på rattet.. Jeg skal ha dette til og passe og lurer derfor på om det er noen som vet hva jeg kan bruke, siden dem orginale styrestaga er litt for lange.. Selv om jeg skrur endeledda helt inn..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Er det snakk om servo kontra ikke servo eller?, jeg har en cosworth tannstang liggende...byttet alt under der bortsett fra denne, og alt ser ut til å stemme bra....bortsett fra selvopprettinga....den er heller dårlig ^_^ ....kanskje det er noe med denne å gjøre?...

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ha dette til og passe og lurer derfor på om det er noen som vet hva jeg kan bruke, siden dem orginale styrestaga er litt for lange.. Selv om jeg skrur endeledda helt inn..

 

mulig det er noe jeg har oversett her, men kan du ikke bare gjenge opp lengre da og evt kappe staget litt? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ja det bryr jeg meg fint lite om den blir litt tung på rattet.. Jeg skal ha dette til og passe og lurer derfor på om det er noen som vet hva jeg kan bruke, siden dem orginale styrestaga er litt for lange.. Selv om jeg skrur endeledda helt inn..

 

Kjøpe indre ledd til cosworth istedet da. eneste forskjell er lengden.

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpe indre ledd til cosworth istedet da. eneste forskjell er lengden.

Ja vis det er forskjell på disse så gjør jeg selvfølgelig det..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Ja vis det er forskjell på disse så gjør jeg selvfølgelig det..

ifølge meca katalogen skulle det være likt på alle sierraer, så jeg kjøpte etpar, men fikk samme problem som deg..

husker ikke om jeg kjøpte nye med rett lengde på en hellanor butikk eller orginale..

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Link to comment
Share on other sites

Guest Klokkbil

jeg tok hele tannstangen fra is å satte rett på cosworth 2 wd forstilling..passe rett over uten å skifte ende ledd osv..

Link to comment
Share on other sites

jeg tok hele tannstangen fra is å satte rett på cosworth 2 wd forstilling..passe rett over uten å skifte ende ledd osv..

 

Hmmm.. Merkelig det da for men skrever ennå selv om jeg har justert styrestaga helt inn i ende leddet..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har prøvd tannstang me servo fra Sierra Doch på cosworth?? mye mindre svingradius å mye lettere på rattet! :)

Har tenkt litt på detta.. men må vell kansje bytte spindler også..?

 

Er det foresten noen som veit om det går ann å få tak i slik tannstang som klypen har på motorsport bilen sin?? den er jo både kortstyrt, ekstrem svingradius å servo!!

Det hadde vært saker det B)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...