Jump to content

Høstbrøl 2008


heaamodt

Recommended Posts

Lørdag 23 august kl 17.00 kjører vi street legal i Brumunddal`n. (ved E6 ei drøy mil nord for Hamar)

Påmelding og teknisk kontroll fra kl. 10-15. Førermøte kl. 16.00 og START 17.00.

Det kjøres i klassene bracket, (dial-inn ned mot 8.70, setter egen tid) street, (dial-inn 8.70) bad boys, (dial-inn 7.70) og junior dragster. Kjøring kan evt. kombineres med Right On Street Finals på Gardermoen søndag for di som ønsker å få satt ei 402m tid på bilen.

Løpet i Brumunddal har pleid å være det frakkeste løpet i østlandscupen med mest biler, liv og publikum så det kan være verdt å ta turen for å se på også.

 

Det kjøres street legal 30&31 august også henholdsvis Tønsberg og Fredrikstad.

 

H

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyclops

gleder meg til dette.... :D

 

er det noen som skal på dette da? kjøre eller se på?

Edited by Cyclops
Link to comment
Share on other sites

Guest Cyclops

høres bra ut... har aldri kjørt selv.. så det kan bli morro å se hvordan det går!

kommer vel til å stille selv.. men er usikker på om det blir no særlig å kjøre i Street klassen med orginal Escort!

Link to comment
Share on other sites

høres bra ut... har aldri kjørt selv.. så det kan bli morro å se hvordan det går!

kommer vel til å stille selv.. men er usikker på om det blir no særlig å kjøre i Street klassen med orginal Escort!

 

Still i streetklassen hvis du ikke har kjørt før. I bracket må du velge deg en tid, og kjører du under den blir du diska.

Men sett en veldig optimistisk tid, så får du kjørt hele dagen. I street blir du mest sannsynlig slått ut etter de innledende rundene

 

EDIT: Veldig motsigende det innlegget mitt, men prøv deg/dere frem i street også kan dere heller bytte til bracket etter ett drag alt klaffet

Edited by Kverna
Link to comment
Share on other sites

Guest Cyclops
Still i streetklassen hvis du ikke har kjørt før. I bracket må du velge deg en tid, og kjører du under den blir du diska.

Men sett en veldig optimistisk tid, så får du kjørt hele dagen. I street blir du mest sannsynlig slått ut etter de innledende rundene

 

EDIT: Veldig motsigende det innlegget mitt, men prøv deg/dere frem i street også kan dere heller bytte til bracket etter ett drag alt klaffet

 

 

Jah... det er slik jeg har tenkt det! Å om man blir slått ut tidlig spiller vel ingen rolle... er jo bare for morro skyld.. å da ser man jo hva slags tider bilen gjør..

Men har man 4wd så er vel street grei klasse utensett vis du har mellom 2-300hk..

 

StreetLegalBrumunddal1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Still i streetklassen hvis du ikke har kjørt før. I bracket må du velge deg en tid, og kjører du under den blir du diska.

Men sett en veldig optimistisk tid, så får du kjørt hele dagen. I street blir du mest sannsynlig slått ut etter de innledende rundene

 

EDIT: Veldig motsigende det innlegget mitt, men prøv deg/dere frem i street også kan dere heller bytte til bracket etter ett drag alt klaffet

Velger å være litt uenig her... ;) Har du mindre enn 300-350 hester i en bil med "normal vekt" så gå for bracket med en gang.. også kalt "handicap", men kun pga. settinga på "juletre". kjører du ned mot 8.70 første test så klasse om til street. Uansett hva du velger så husk att syrenivået i lufta øket utover kvelden og bilen går fortere. Brente meg på det forrige år og kjørte breakout i semifinale med 40meter forsprang til han jeg kjørte imot.

H

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyclops

er slettes ikke uenig i det du sier der.. men vis du har en bil som ikke helt henger med i "toppen" så er det vel kanskje greit at syrenivået i lufta øket utover kvelden.. så bilen går bedre!

Link to comment
Share on other sites

Velger å være litt uenig her... ;) Har du mindre enn 300-350 hester i en bil med "normal vekt" så gå for bracket med en gang.. også kalt "handicap", men kun pga. settinga på "juletre". kjører du ned mot 8.70 første test så klasse om til street. Uansett hva du velger så husk att syrenivået i lufta øket utover kvelden og bilen går fortere. Brente meg på det forrige år og kjørte breakout i semifinale med 40meter forsprang til han jeg kjørte imot.

H

 

Ok. Så en "normal" cosworth burde kjøre street.

 

Var bare noe jeg ble anbefalt på vitbank, at bilen min passa fint for street. Og at det var en fin nybegynnerklasse

Link to comment
Share on other sites

Ok. Så en "normal" cosworth burde kjøre street.

 

Var bare noe jeg ble anbefalt på vitbank, at bilen min passa fint for street. Og at det var en fin nybegynnerklasse

Sett egne tider i bracket og legg deg der, kjører du street i en 9 sek. bil blir du slått ut tidlig. En "270 hk" chip vinge går litt bedre en bilen min men har ingen sjansje i "street".

Lurer du på noe så kom bortom en tur i morgen, er ikke så veldig mange som heter "heiki" så spør rundt bilen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...