Jump to content

Service i Sverige


Guest dieseldyret

Recommended Posts

Guest dieseldyret

Er det noen her som har prøvd dette? Skal være noen kroner å spare..Skal snart ha 100k service, hva koster den i Norge? Og bør den tas på Fordverksted?

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som har prøvd dette? Skal være noen kroner å spare..Skal snart ha 100k service, hva koster den i Norge? Og bør den tas på Fordverksted?

 

Jeg har hatt min 2002 mondeo på service i Sverige 2 ganger , og har vært fornøyd med jobben hver gang. Prisen er cirka halvparten av hva det koster i Norge. Jeg var på Fordverksted i Årjeng.

Link to comment
Share on other sites

Guest Trouble-maker

tror ikke verksteden i sverige gir mobilitets garanti som gjelder i norge.... eneste jeg vet er forskjell.. ellers saa skal det jo vaere det samme. men prisene er adskillig mye billigere... men husk at dem kan ta deg paa grensa da om du ikke toller...

Link to comment
Share on other sites

tror ikke verksteden i sverige gir mobilitets garanti som gjelder i norge.... eneste jeg vet er forskjell.. ellers saa skal det jo vaere det samme. men prisene er adskillig mye billigere... men husk at dem kan ta deg paa grensa da om du ikke toller...

Hva skal dem egentlig ta deg for på grensa hvis du har hatt bilen på verksted??? Kan da ikke bevise det?! eller er jeg dum? :ph34r:

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Guest dieseldyret

Leste om dette på dinside.no. Det stod det masse om fortolling og sånt. Selvfølgelig kommer jeg til å kjøre innom tollkontoret................Det er vel ingen som jobber på verkstedet som har interesse av å tipse "tullen" om dette heller? Hvis man blir stoppet, har man da plikt til å si hva man har gjort?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...