Jump to content

S: sierra sedan karosseri


Samatron

Recommended Posts

kjøpte dette karroseret i vår for å bygge ferdig et cosworth prosjekt. men har nå funnet ut at jeg vil bygge på u-rørt norsk cosworth karroseri.

selger et pent 1987 cl sierra sedan karosseri. karosseriet har ikke vært brukt etter hellakkering i ford magnum grey metallic.

karosseret fikk før lakkering bla nye kanaler . det har altså vært rustreparert noe. siden karoseriet er rensket er det lett for eventuell kjøper å kontrollere. små rustskader i gulvet gjennstår hvis d skal bli 100%.

bilen er nesten ferdigskrapt under og skjermbuer bak, og nesten klart for understellsbehandling. asfalt matter inni bilen er fjernet og klart for nye og lakk. utvendigt er karosseret ferdig og helt skrøkent, men jobben som gjenstår er under og inni. det er ny frontrute. nye orginale ford dørpakninger og bakluke pakning følger med.. det følger og lakkerings og karroserijobben som ble gjort kostet allene flere ganger salgssum. selges uten heftelser. norsk bil.

veldig støvete på bilder fordi den har stått inne i hele sommer. fargen kommer ikke frem, men den er helt strøken uten en eneste ripe/bulk utvendig. vaskes før eventuell visning. selges uten dører panser og bakluke.

ring for info

bilen står på lesja i oppland

selges for 10000kr eller bud

tlf: 92234953

 

30082010150.jpg

 

30082010146.jpg

 

30082010145.jpg

 

30082010164.jpg

 

30082010160.jpg

 

30082010156.jpg

 

30082010155.jpg

 

30082010152.jpg

 

300820101512.jpg

Edited by Samatron
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

skal ikke til bergen da? :whistling:

kunne tenkt meg det karosseriet, men da med dører, pasner og bakluken, for at fargene skal matche.

 

kan leveres med 4x4 panser, kanalskjørt, frontfanger, bakfanger, dører, bakluke med spoiler, men da blir prisen 25000kr da jeg hadde tenkt til å bruke den på en annen bil. eller pantes i like deler med kun et lite pristillegg, siden delene mine er 100% strøkene.

Link to comment
Share on other sites

kan leveres med 4x4 panser, kanalskjørt, frontfanger, bakfanger, dører, bakluke med spoiler, men da blir prisen 25000kr da jeg hadde tenkt til å bruke den på en annen bil. eller pantes i like deler med kun et lite pristillegg, siden delene mine er 100% strøkene.

 

Kunne ikke tenkt deg å selge fangerene separat ? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...