Guest AndreasWetrhus Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Har Siemens 3172 dyser i min bil. Kan noen si meg hvor mye cc de er på? har søkt rundt på nettet å på alle stedene står det forskjellig Står alt mellom 515cc og 580cc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 3172 er en 12 ohms dyse på ca 580 cc. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Har Siemens 3172 dyser i min bil. Kan noen si meg hvor mye cc de er på? har søkt rundt på nettet å på alle stedene står det forskjellig Står alt mellom 515cc og 580cc.3172 gir 575-580 ccm med testvæsken og 599 med bensin ved 3,0 BAR, 43,5 psi trykk.Dette er samme dysen som 3102, bare med høyohm spole. Pga lav støms greiene fungerer den ganske dårlig og er vel mer eller mindre gått ut av produksjon pga dette. Bør erstattes med de tynne 630ccm plast dysene. De er gode. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AndreasWetrhus Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 ok:) takker for svar:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts