Jump to content

Drag race Skien lufthavn 27.09.08


351RS

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Fint :)

 

Da trenger vi bare 50 til for å kunne gjennomføre det uten problemer ..... :(

 

 

 

Natt til 1 mai, hadde vi jo folk som blei sure for de ikke fikk plass på kjøring, da var det enorm pågang, men nå er det dødt !!

Edited by Xr2boy
Link to comment
Share on other sites

Har folk skryti på seg så masse hester at di ikke tør og stille ?? Eller hva er det ??

 

Husk på at det er ikke bare hestene det kommer ann på, en kan fint kjøre raskere enn en bil med dobbelt så mange hester som en selv, så lenge du klarer starten og har en knall 60 fot tid, fins masse beviser på det...

 

Meld dere på ...

 

Vi rigger i stand fest på kvelden på RITZ i skien der alle førerer kommer gratis inn ++

 

Hotell har vi nok av, KNA har ordnet litt billigere priser på Bryggeparken hotell, bare oppgi KNA som kapanje kode.

 

PS:

Vi håper at så mange som mulig møter opp og blir med å kjører, da vi skal kjempe en liten kamp med NBF om regler for dragkjøring i norge.. Det er viktig at de ser at sporten er populær samt voksende..

Edited by Xr2boy
Link to comment
Share on other sites

Vi får også besøk av Europas eneste Pegasus helikoptersimulator..

 

Så ikke bare kan en se masse rå biler, man kan også prøve fly helikopter.. :)

 

Hele simulatoren er ombord i en henger som har følgende mål: 7 m lang, 3.15 m høy og 2.5 m bred.

 

Simulatoren har en cockpit i full scala, med kontrollorganer (cyclic, collective og pedaler), instrumentering, betjeningspanel, headset med intercom og setebelter osv. som i et ordinært helikopter. Når du flyr så hører du

også skikkelig helikopterlyd...:-)

 

SE PDF FOLDER SOM LIGGER HER : http://forum.200sx-ogn.org/download/file.php?id=37146

Edited by Xr2boy
Link to comment
Share on other sites

hehehehehe

 

Hadde jeg kunnet velge vær hadde det blitt sol og 20 grader :)

 

Men jeg ber mine aftenbønner om bra vær ja, men om han hører på meg er en annen sak.

 

Fint at du kommer, liker og se non amcar biler vise amcar gutta hvos bilen skal parkeres :P

Link to comment
Share on other sites

Beklager men vi må AVLYSE !!!

 

Grunn:

 

Alt for lite påmeldte biler..

NBF lar oss ikke kjøre uregga biler , uansett om prøveskilt og engangslisens er kjøpt.

 

Vi syns dette er veldig veldig kjedelig, men når vi må ut med en haug med penger før det starter tar vi ikke sjangsen på at det kan dukke opp noen som ikke har meldt seg på. vi trenger da fort 30 biler til.... Vi blir da sitttende igjen med et par tusen sure tilskuere som blir dritt lei de samme 20 bilene etter 2 timer.

 

Vi kommer sterkere tilbake til våren, og da SKAL vi bare klare og dra i gang no..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...