Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Registrerings info:

- 94 mod

- 143600 km

- Eu ok til 31.01.2010

- Importert i 2005

- Årsavgift ok

 

Motor:

- 200 blokk

- Mahle stempler 0,5mm overdim

- originale råder

- ARP pinnebolter til topp

- GrpA toppakning

- BD16 innsug- og eksoskammer

- Justerbare kamdrev

- Turbonetics "480hk" turbo

- 2wd grenrør

- Siemens dyser type 3172, 575ccm@3bar

- Omsveist innsug

- Portet topp

- Vibratec motorfester

- 3" rustfri eksos

- Mekanisk ladetrykksregulering med kuleventil

- Aeromotive A1000 bensintrykkregulator med manometer

- Nye tennpluggkabler

- Ny reg reim og strammehjul

- Pro Alloy RS500 intercooler

- Oljekjøler

- Original radiator

- Bredbåndslambda

- Dynotestet hos Polly Motorsport; 583Nm@4200rpm og 410hk@5700rpm med 1.5bar i ladetrykk

 

Drivverk:

- Quaife frontdiff; ATB og forsterket diffhus. CNC frest difflokk med M8 bolter

- Alcon 6 pad clutchlamell

- Sachs racing trykkplate

- Fixit drevsats, resten i girkassen er nytt

- Vibratec girkassefeste

- 2wd bakdiff

- Originale drivaksler

 

Understell:

- 2 sett med felger; 18" og 16", ok dekk.

- Wolf racing fjærer, godkjent i vognkort.

- Bilstein demperer

- Powerflex foringer i forstilling, originalt i bakstilling.

- Originale bremser, nye klosser fremme og bak

- Nytt styrestag venstre, firehjulskontroll tatt medio juni 2008.

 

Interiør:

- Skrudd veltebur; Heigo grpA / grpN FiA godkjent, ikke godkjent i vognkort.

- Dørsider tatt bort pga veltebur.

- AC tatt bort pga intercooler

- Mangler askebeger pga lcd skjerm har vert montert, lcd skjerm kan fåes med.

- Sony dvd spiller

- Nye 5,25" Infinity høytalerer foran, originale bak

- AEM bredbåndslambda, digital visning

- Brannslukkingsapparat

 

Eksteriør:

- Sota baklys

- Sota side blinklys

- Hockey sticks

 

Karosseri:

- Motorsport karosseri; uten takluke

- Veldig lite rust, har ikke blitt vinterkjørt i mitt eie.

 

Annen info:

- Bilen befinner seg i Os kommune

- Svarer raskt på mail mellom 08-17, vennligst ring etter 17.

- Heftelse; pant i bil, blir slettet ved handel

- Ingen innbytte

 

Kontakt info:

Tlf: 991 25 334

mail: arild.alfei@gmail.com

PM

 

Pris: 189 000.-

 

IMG_0763.jpg

 

IMG_0768.jpg

 

IMG_0773.jpg

 

IMG_0777.jpg

 

IMG_0778.jpg

 

IMG_0824.jpg

 

IMG_0737.jpg

 

IMG_0757.jpg

 

IMG_0747.jpg

 

IMG_0751.jpg

 

IMG_0754.jpg

 

DSC00062.jpg

 

4wd_Arild_Alfei_Escort_Cosworth_200.jpg

Edited by Oxyopia
Posted

legger ut noen bilder av intriør osv jeg da...

Siden jeg var vaskekjærring...

 

IMG_0646.jpg

 

IMG_0659.jpg

 

IMG_0653.jpg

 

IMG_0628.jpg

 

Er ikke såååå reint her da.. men ikke helt krise.

 

IMG_0611.jpg

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Følger org felger med?er interiøret ødelagt pga buret,eller kan du fjerne buret uten noen som helst synlige skader?følger alt det orginale på bilen du har fjernet med?

COS it`s WORTH it!

Posted
Følger org felger med?er interiøret ødelagt pga buret,eller kan du fjerne buret uten noen som helst synlige skader?følger alt det orginale på bilen du har fjernet med?

- Org felger følger ikke med.

- Ser ikke ut som at interiøret har tatt noe skade av buret

- De interiørdelene som måtte fjernes pga buret fåes med. (Sidelommene i dørene og et par lister)

 

Masse escort og gromdeler for pengene! En time med varmlusftspistolen å fjerne alt klister-rotet så er den nok veldig salgbar!

Er masse bil for pengene! Trur nok at det blir lenge til neste gang en escos kommer til salgs så billig med de samme delene.

Ang. klistremerkene så har ikke jeg montert de ;) Skulle jeg hatt bilen lengre, så ville de nok ha forsvunnet ja.

Har rett og slett ikke tatt meg bryet med å fjerne de..hehe..

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...