Jump to content

02 mondeo mk3 2,0 ghia aut combi 145 hk selges i deler


Nuskie

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Masse deler igjen. Komplett forstilling, driv akslinger ,starter, dynamo, varmeapp, vifte, tak airbager, komplett GHIA lystgråt velur intriør med airbager i stoler (airbager kan selges løst) Skinn ratt med cruskontroll. bremsekalippere bak begge hjulnava bak. rustfri bakluke, rustfri v.fordør h.fordør og h.bakdør. v.baklykt .bakfanger Har alle vinus heis motorer . hele klima kontrollen mørk teak rundt gir å dahsjbord +++++++ ring eller pm for innfo .

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Ja det kan du gjøre gider ikke å styre med å lage noe konto å styr bare for du skal få noen bilder av en spylermotor en taukrok et deksel over ei lykt og en viftemotor som ser lik ut på min mondeo som den gjør på alle andre mondeor. ;)

Da jeg ikke fikk sendt de bildene jeg tok kan det være.

 

Mvh roy

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Ja det kan du gjøre gider ikke å styre med å lage noe konto å styr bare for du skal få noen bilder av en spylermotor en taukrok et deksel over ei lykt og en viftemotor som ser lik ut på min mondeo som den gjør på alle andre mondeor. ;)

Da jeg ikke fikk sendt de bildene jeg tok kan det være.

 

Mvh roy

 

Men du kan jo då sei ifra at du kje fikk sendt bildene. :) Er ikke så J¤%&A vanskliG:)

Grunnen til at eg ville se bilder, var at jeg ikke ville få feil deler å betale for noe jeg ikke har bruk for.

 

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen

Da tror jeg du får sjekke pm din.

Vis du ikke fikk vite at jeg ikke fikk sendt di bildene hvorfor ba du m meg da lage en photobucket konto???????

Spør bare jeg. Du får bare kjøpe delene et annent sted vis du ikke tror det er likt.

 

Du får høre med de andre her inne om de ikke har fått det jeg har sagt å lovet....

 

 

Mvh Roy.

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen

Da tror jeg du får sjekke pm din.

Vis du ikke fikk vite at jeg ikke fikk sendt di bildene hvorfor ba du m meg da lage en photobucket konto???????

Spør bare jeg. Du får bare kjøpe delene et annent sted vis du ikke tror det er likt.

 

Du får høre med de andre her inne om de ikke har fått det jeg har sagt å lovet....

 

 

Mvh Roy.

 

Hei. Joda, eg fikk pm'n din. Men fikk ikke noe mer om du skulle lage pb-konto, eller ikke.

Det var ikke for og lage f**n eller betvile deg som selger, jeg skrev,

Men bare av frustrasjon. Beklager det:)

Du får ha en fin jul:)

 

Mvh Joachim

Edited by Jokke2k
Link to comment
Share on other sites

- Høyre speilglass

- Midtkonsollplata med 12V uttak og vippelokk

- Brillelomme i tak

- Plugg som sitter på innsiden av speilet (Skjuler skruehull).

 

Pris?

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...