Ruudsengen Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 Noen som veit om det blir noen merkbar forskjell med 2wd manifold på escort cosworth?? Har fra før andre dyser,chip og ca 1,4 i ladetrykk + 3" eksos
Guest cossi Posted January 16, 2005 Posted January 16, 2005 Når du kommer opp i 300-350hk så er det merkbart med 2wd grenrør mot escort orginalt grenrør. Du får også plass til større turbo på ett 2wd grenrør. Ergo skal du ha mye hester, så stopper det tidligere på ett 4x4 rør.
Ruudsengen Posted January 16, 2005 Author Posted January 16, 2005 OK. Ligger på rundt 300 nå.Skal ha av alt uannsett,og har en 2wd manifold på hånda.Kan vel likså greit prøve.Har vel ikke noe å tape på det..
Ruudsengen Posted January 25, 2005 Author Posted January 25, 2005 Oki. Hvordan blei bånndraget da?? Hørte noe rykter om at det blei dårligere med 2wd manifold..
rscosworth Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 så det er manifoilen som er grunnen til at det kjennes ut som om bilen dauer av ved ca 5500-6000rpm?tenkte det kansje hadde med std eksos og kat og gjøre..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now