Guest dieseldyret Posted December 7, 2008 Posted December 7, 2008 Hvor lenge skal disse pærene vare? Og når de nærmer seg slutten av levetiden, lyser de svakere da? Har som skrevet om tidligere dårlig nærlys (org. xenon), og mener pærene må skiftes. Ettersom jeg fortsatt har igjen noen måneder med garanti, ønsker jeg å bruke denne ettersom disse pærene koster 1500 spenn pr stk hos ford.
Siberiantiger Posted December 7, 2008 Posted December 7, 2008 Tror ikke du får det på garantien da dette er en slitedel og så lenge de ikke er defekt så tror jeg ikke du kommer noe vei med det.. men klart, du kan ha flaks og treffe noen veldig hyggelige selgere som gjør hva som helst for at kunden skal bli fornøyd.. 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
Mk1-Sindre Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 Har noen ettermonterte Xenonlys 6000k fra Dybvik trading som snart har vart i 2 år, Kan virke som de lyser litt svakere enn de andre pærene, men det tror jeg egentlig ikke.. Den ene ballasten har ryki da. Ellers har jeg xenon i fjern og tåkelysa som har vart siden sommeren. - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
Guest dieseldyret Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Fikk bytta pærer, men måtte betale halvparten selv. Men det var det verdt, ser tydelig forskjell når jeg står opp mot en vegg. Må skifte på andre siden også, vurderer å gjøre det i sverige. Trodde xenonpærer skulle vare lenger...
Recommended Posts