Jump to content

Powerfilter til Sierra 2.0is

Recommended Posts

Guest Freetime
Posted

Hvor kan jeg kjøpe dette? Kan jeg kjøpe dette hos min lokale ford forhandler?

Noe spesielt jeg må husk på før jeg skal montere det?

Posted (edited)

Drit i å kjøpe fra Ford forhandler, du får filter på div. sider som bsbildeler, xtremedesign og sånt. Bare gå på kelkoo og finn best mulig pris, green filter, KN, Pipercross osv.

En ting du må huske på er at noen filter skal ha filterolje. Det får du kjøpt på nettsidene over her.

Edited by etakle
Guest Freetime
Posted

Hvorfor skal jeg drite i å kjøpe fra en ford forhandler? Selger det slike ting der eller selger de kun orginale luftfilter?

Guest Freetime
Posted

Hva er gjennomsnitts prisen på slikt? Hvo mye mer vil det koste hos en ford forhandler? Hva med biltema? Er det kvalitetsforsjell?

Posted

Har sikkert noe med levetid å gjøre, men JEG ville nok kjøpt ett skikkelig filter til 300-500,-

Gjennomsnittsprisen kommer jo an på hvilken type filter, stort eller lite osv. Såvidt jeg vet funker Biltema sine helt greit, ett luftfilter er ett luftfilter.

Posted
Har sikkert noe med levetid å gjøre, men JEG ville nok kjøpt ett skikkelig filter til 300-500,-

Gjennomsnittsprisen kommer jo an på hvilken type filter, stort eller lite osv. Såvidt jeg vet funker Biltema sine helt greit, ett luftfilter er ett luftfilter.

Sant så sant! Er vel egentlig produsentnavnet som avgjør prisen =P + kvalitet (kanskje).

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Posted

biltema har adapter plate som passer på lmm så du kan sette filteret der og fjerne filterboksen.. dei har og filter.. kommer på rundt 300 der.. funker helt greit

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Guest Freetime
Posted

Noen som vet hvor mye dette vil koste hos en Ford forhandler?

Guest Freetime
Posted

OK. Hvordan adapter trenger jeg? Jeg ser de har 3 stk. på biltema..