Guest Mydland Racing Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 (edited) Lager denne tråden pga en del PM jeg fikk etter det jeg skrev i tråden ombygd innsug. Så istedenfor svare til alle lager jeg bare en felles tråd. Alså dette programmet rs1000 bruker heter cosmosfloworks om jeg ikke tar feil.Eller som det heter på nyere versjoner SolidWorks Flow Simulation. Så da lager jeg "oppskriften" hvordan dere får tak i hele den nye pakken. SolidWorks Flow Simulation er bare en del av en stor pakke. Pakken heter SolidWorks2009 Premium og den er på 9.38 Gb. Da kommer pakka til 32 bit og til 64 bit. Er masse falske programmer der ute som går under feil navn. Så får og spare dere for litt tid så legger jeg ut direkte linken til programmet: https://thepiratebay.org/torrent/4463899/SolidWorks_2009 (denne funker ) men instruksjons fila kommer på russisk. Så her er den på engelsk: https://thepiratebay.org/torrent/4474120/So...tion_Guide.docx Følger du dette til punkt og prikke, støter du ikke på noen problemer unter instalasjonen. Edited December 25, 2008 by Mydland Racing
Kverna Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 (edited) Problemet er vel at ingen klarer å bruke dette programmet ? Edited December 25, 2008 by Anders Kverneng Min fotoblogg
Guest Mydland Racing Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 Problemet er vel at ingen klarer å bruke dette programmet ? man må sette seg inn i ting, som det er med alt annet. Video guide på 2.35 Gb.ser du denne bør du kunne utføre en god del av tingene, som programmet har og by på. Kansje ikke simmulere innsug, men det hjelper en god del, når du skal lage/simulere innsug. eller noen annen motor del http://thepiratebay.org/torrent/4115956/So...e.REPACK-QUASAR
ford-racing Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 kan det bli bedre? takker og bukker! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
kai-f250 Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 dette var skikeli jule gave til ford folket 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
Guest Mydland Racing Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 (edited) Viss noen av dere innstalerer feil og skal begynne på nytt. Så MÅ dere inn i regedit og fjerne alt sammen, viss ikke dere gjør det, er det stor sjangs for at alt sammen klusser seg til. Bare et lite hint Edited December 25, 2008 by Mydland Racing
kai-f250 Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 Viss noen av dere innstalerer feil og skal begynne på nytt. Så MÅ dere inn i regedit og fjerne alt sammen, viss ikke dere gjør det, er det stor sjangs for at alt sammen klusser seg til. Bare et lite hint funker ikke dette på windows vista? får ikke til og laste d ned... 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
Guest Mydland Racing Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 (edited) funker ikke dette på windows vista? får ikke til og laste d ned... Med vista fungerer det helt fint Hvilket program bruker du til og laste med ? Edited December 26, 2008 by Mydland Racing
kai-f250 Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 har torrent og limewire 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
Guest Mydland Racing Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 har torrent og limewire http://www.bitlord.com/download.php last ned versjon 1.1 Så åpner du torrenten i Bitlord
LordSnick Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 Man får jo bra fart også hehe 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
kai-f250 Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 Man får jo bra fart også hehe farten var super..satte min på nelasting i går og nå først er den ferdi..hehe og hvordan kan du kopiere sjermbildet sånn du har gjort?? :s 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
tuszi Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 farten var super..satte min på nelasting i går og nå først er den ferdi..hehe og hvordan kan du kopiere sjermbildet sånn du har gjort?? :sprintscreen knapper så åpner du f.eks paint og limer inn der. for så å klippe og herje med bilde
Guest Mydland Racing Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 (edited) gutter forum reglene? Hvordan bryter dette forum reglene ? står ingen ting i reglene om at det ikke er låv til og dele informasjon om program Edited December 26, 2008 by Mydland Racing
Guest Mydland Racing Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 piratkopiering? Men når det omhandler programmer, filer, teksdokumenter. Så er dette lov og laste ned. Men det er STRENGT ulovlig og dele dette videre på nettet. Derfor thepiratebay var nede en stund, De havnet i rettsak men vant saken. Såvidt jeg husker. Flere tilfeller med dette. Dc++ som er et enormt "last" programm der man gå inn på forskjellige hubber, lasterne kan ikke bli straffet. Men de store opplasterne kan få porblemer viss de deler enorme mengder med musikk og filmer Et tilfelle i danmark der en som delte masse musikk of filmer. han fikk 300 000 i bot. Dette var en privat person.
kai-f250 Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 Men når det omhandler programmer, filer, teksdokumenter. Så er dette lov og laste ned. Men det er STRENGT ulovlig og dele dette videre på nettet. Derfor thepiratebay var nede en stund, De havnet i rettsak men vant saken. Såvidt jeg husker. Flere tilfeller med dette. Dc++ som er et enormt "last" programm der man gå inn på forskjellige hubber, lasterne kan ikke bli straffet. Men de store opplasterne kan få porblemer viss de deler enorme mengder med musikk og filmer Et tilfelle i danmark der en som delte masse musikk of filmer. han fikk 300 000 i bot. Dette var en privat person. kommer ikke lenger en dette.. blir snart gal... 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
Guest Mydland Racing Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 kommer ikke lenger en dette.. blir snart gal... Du har PM
Recommended Posts