Guest NorthPole Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Jeg kunne godt tænke mig at tune mere, har nogen god ide om hvad jeg kan gøre mere eller ændre? Ved I om ”et sæt” til mig til salg? Chip, injectors, 3 bar map sensor, Innsug, ?? Spec:* Forged pistons* Cams should be ”tuned”* Hybrid Stage2 race turbo from GGR.* Stage 3 bar MAP sensor* Injectors: Light Blue, Bosch 0280 150 355---- I think they are: 387 cc/min* Chip: SAPC2 RD (handwritten on a white label on the chip) or SARC2 RD. * ECU: Weber, I AW 045 W45.06/L20.67 Level 6, should be good…?* Plugs: Motorcraft Platinium, AGPR12PP* GroupA dump valve from GGR * AP Racing GroupN clutch* Rear wheel drive * Koni coil-overs * Eibach racing springs* 3” rustfree exhaust system* 5" tip on exhaust* K/N airfilter* Silocon hoses from turbine to intake manifold * Silicon hoses in cooling system* GroupA air-intake system from GGR * GroupA cooling system from GGR * GroupN bushings in control arms * Strutbar at front* Rustfree oil reservoir* Rustfree water reseroirO.fl. Hvad er “Lobe center” for knaste (camshaft) og udstødning? Tak, tak
grcossie Posted January 9, 2009 Posted January 9, 2009 Her har du info om kammer, hvet ikke hvilken merke du bruker,http://pipercams.co.uk/NewPiperWeb/redesig...rCamFrames.html
mr.cossie Posted January 9, 2009 Posted January 9, 2009 Hvor mye hk hadde du tenkt deg?? Et modifisert 4wd innsug holder til 500- 600 hk. . så bortkastet og bruke penger på et annet type innsug, vis ikke du vil ha litt."bling-bling" da.Orginale kammer holder og til masse effekt...(med et godt oppsett på motor ellers da) ingen vits og kjøpe kammer vis ikke du skal ha masse effekt.-Chip fra pukkelrygg her på forumet fungerer vist veldig bra. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Recommended Posts