Jump to content

Ford ønskes kjøpt /byttet


Zykotec

Recommended Posts

Ønsker meg en Ford, helst bakhjulsdrevet i bytte mot min Audi 100 Quattro med dørhåndtak som går sund i hytt og gevær :P priside 10-15 tusen ca. Fordel om den er godkjent minst til sommeren (Audien er godkjent til april), og ikke helt istykkerrusta. Skikkeli bakluke (ikke sedan;) )og tilhengerfeste er absolutt en fordel.Kan ta billigere bil + penger og. i Møre og romsdal.

tlf. 48291769

921271864626nj2.jpg

By zykotec at 2008-11-19

Edited by Zykotec

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ALT kan være av interresse, jeg er rett og slett ikke Audi-mann og har fått dette bekreftet nå. Er nok egentlig en god bil for de som liker sånt :P pruting blir og godt mottatt ;)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Trenger Ford nå, helst Sierra Scorpio eller Granada, har 'baktrekker med lav vekt'-abstinens. Selger Audien for rundt 12-13 inkl årsavgift om noen er interrssert i retn kjøp (veit allerede om to Sierraer jeg vurderer å kjøpe om jeg bare får rydda parkeringsplassen)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hva som helst, men med skilter og helst ikke altfor langt unna, pris er ikek så nøye , hater Audi :(

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hva som helst, men med skilter og helst ikke altfor langt unna, pris er ikek så nøye , hater Audi :(

Vet om en Sierra du sikkert kan få veldig billig, men det er litt problemer med den ;) .

Det er en rullemalt svart 5-dørs mk1 IS :) .

Men skiltene er innlevert pågrunn av at kløtsjen er gåen og det må inn på visning pågrunn av glassfiberkopi cosworth-fanger med dårlig passform <_< .

Og har selv en 5-dørs delebil du kan få hvis du henter den. Mangler del 2 av vognkortet til delebilen.

http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har i grunn nok Sierra prosjekter, men en kjørbar IS med skilt kan vel bli bra bytte mot Audien ;)

Edited by Zykotec

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Gidder ikek prøve lenger, bygger rallybil og Eu godkjenner den, kommer tilbake mye dyrere til sommeren ;)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...