Guest escort cab 91 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 hei har en 91 mod xr3i cab som kun går på 3 sylindre har byttet pluggledninger for de gamle var kjempeskrale og plugger uten hell. er gnist på alle pluggene men den nekter plent å fyre på nr 4 jeg kan ta av plugghetta på firer`n mens den går uten at det utgjør noen forskjell?? noen forslag?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 hvordan ser fordeler å rotor ut? sikker på at den får bensin? ta en løs plugg å putt i den kabelen og skjekk om det gnistrer Link to comment Share on other sites More sharing options...
laRS-2000 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Ta kompresjonstest også!Det kan jo bli et lite hyggeli resultat,men det må gjerast Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsTurboTaule Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 ta ut dysen og sjekk om den spruter bensin 88 Escort RSTurbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest escort cab 91 Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 gnistrer å på alle plugga hmm ja ja har nå kjøpt en escort til der alt virker så jeg tar sats på å bytte hele skiten. Ta kompresjonstest også!Det kan jo bli et lite hyggeli resultat,men det må gjerast veit du hva kompresjonen skal være på disse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Jeg tenker nok at toppakninga di er gåen! Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest escort cab 91 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Jeg tenker nok at toppakninga di er gåen!skal vel gå på alle 4 fordi?? eller??? har ikke så mye peil jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 skal vel gå på alle 4 fordi?? eller??? har ikke så mye peil jeg Ingen comp, ingen tenning! Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest escort cab 91 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Ingen comp, ingen tenning! ja ja he he tar sats på å bytte hele greia jeg høres enklere å billigere ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest escort cab 91 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 heh føler meg bra lur nå meeeeeneee hvordan får en sletta sine tråder her inne?? lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
escortistrwd Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 prøvd å bytte ventil løfterene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest escort cab 91 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 prøvd å bytte ventil løfterene?blir så jeg bytter hele greia til helga he he Link to comment Share on other sites More sharing options...
escortistrwd Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 ok.hadde jo vore mye enklere å bytte kammen m/løftere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest escort cab 91 Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 ok.hadde jo vore mye enklere å bytte kammen m/løfterejoa er enig med den men er samtidig en gåen starter å thrust lager atpåtil +++ he he derfor jeg kom fram til at det ble lettere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now