Jump to content

Abs pumpe


Bdt

Recommended Posts

beklager låner tråden din litt jeg. kan slette det hvis du vil.

 

men hva/hvor pleier folk å sette bryter på for å koble ut abs funksjonen? er ikke spessielt lysten på å ta hjulføler, da det er skjerma hele veien. sikkert et lettere sted å koble seg innpå som er utpøvd?

Link to comment
Share on other sites

ang kople ut abs, er det ikke bare å gå fram å trekke un kontakten fra abs sentralen da, eller kople vekk hjernen?

 

jeg skal ha en bryter inne i bilen så jeg kan slå av abs men fortsatt ha bremseservo. åsså kunne skru den på igenn hvis jeg føler for det:)

Link to comment
Share on other sites

bremseservo er jo der uansett, kopler bare vekk elektriske til abs. evt legge bryter på + eller - kabelen til abshjernen..

kansje jeg bare burde ta en titt på koblingsskjema:) men siden du har svart på A, kan du svare på B:

så man kan at av abs hjernen, men like vell vil den "elektriske bremsekraftforterkeren" fungere?

Edited by Samatron
Link to comment
Share on other sites

den skal kunne fungere ja, men er ikke sikker, da det likker noen styringer i systemet

 

derfor hadde det vert greit å kun ha en bryter slik at det ble en "feil" og abs bremsesystemt koblet ut og lampa kom på. men veit ikke hvilke feil abs systemet kobler ut på.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...