xr4ti Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 (edited) Solgt! Edited January 31, 2009 by xr4ti
forddigger Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Ønsker bud på stylingpakken:-Grill orginal med knekt øre inkl. netting.-Grill glassfiber uten netting-Panser standard med åpne riller(ikke kuttet hull og montert riller)-Frontfanger med blink og lys, inkl orginalfester. Meget bra kvalitet.-Vinge, den av plastypen med fordmerke på. Meget bra kvalitet. Ikke av den tunge glassfibertypen. Luke med rust følger med.-Glassfiber breddere til 4dørs. Litt hakkette og småsår.-IS-bakfanger med fester. Sprukket, men kan nok fikses. Selges kun komplett og må hentes i Sandefjord!Delene er ikke klar for lakk. Bud over 5000,-(selger ikke hvis jeg ikke får en fornuftig pris). Svarer ikke på sms pga firmatelefon. 98210432Bilder kan skaffes på mail om noen dager. send bilder til eriklystad9@hotmail.com
xr4ti Posted January 27, 2009 Author Posted January 27, 2009 Setter deg opp på lista jeg Er mye på jobb for tia så rekker ikke noe før nærmere helga/lørdag desverre!
forddigger Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Setter deg opp på lista jeg Er mye på jobb for tia så rekker ikke noe før nærmere helga/lørdag desverre! hehe. oki den er grei
Recommended Posts