Ford_Sierra_Sedan Posted January 25, 2005 Posted January 25, 2005 Noen som hvet hvor man får kjøpt hvite blinklys til sierra sedan?? Helst så billig som mulig.. Er ikke å veldig pent med de orange originale på svart bil..
sierraxr4i Posted January 25, 2005 Posted January 25, 2005 vist jeg husker riktig tror jeg de har det på biltema
bige Posted January 25, 2005 Posted January 25, 2005 vist jeg husker riktig tror jeg de har det på biltema suverent billigst
cossie_storm Posted January 25, 2005 Posted January 25, 2005 de små selges for ca 50 på biltemaog 300 på bil stæsj firmaer.. Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Ford_Sierra_Sedan Posted January 25, 2005 Author Posted January 25, 2005 Så ut som dette jeg var ute etter detta eller?? er henta fra biltema.no Blinklysglass for FORD SierraAlle lyskastereinnsatser, glass og reflektorer er tilpasset for H4-pærer dersom ikke annet er angitt. Ifølge loven skal det bakre nummerskiltet være belyst. Baklys med høyeste kvalitet i materiale og form. Her finner du det blinklysglasset du behøver. Bilmerke FORD Bilmodell Sierra Årsmodell 87-93 Del Blinklysglass hvit 1990- Plass. Foran Anm. V Art nr 76-328 Pris 88,71 kr Antall
Ford_Sierra_Sedan Posted January 25, 2005 Author Posted January 25, 2005 Glem det.. Fant det rette her.. Skjønte att d var noe galt med den andre.. Hehe.. Litt treig idag Sideblinklys for FORD SierraAlle lyskastereinnsatser, glass og reflektorer er tilpasset for H4-pærer dersom ikke annet er angitt. Ifølge loven skal det bakre nummerskiltet være belyst. Baklys med høyeste kvalitet i materiale og form. Her finner du det blinklysglasset du behøver. Bilmerke FORD Bilmodell Sierra Årsmodell 87-93 Del Sideblinklys hvit Plass. Anm. Art nr 76-511 Pris 79,64 kr Antall
Recommended Posts