Jump to content

fjerne fersk tectyl


Samatron

Recommended Posts

hva er den mest effetive måten å fjerne fersk tectyl under en bil? tectylen er ca 1 år gammel, men har aldri vært ute så den er rein og klissete enda.

 

veit ikke akkurat om det er tectyl av merke, men det er svart, tykt og halvklissete. og ser stygt ut som ****!

under tectylen er er bilen sanblåst, syregrundet, body og lakkert. så vil kun fjerne den stygge understellsguffa. så jeg får fram det lakkerte.

Link to comment
Share on other sites

hva er den mest effetive måten å fjerne fersk tectyl under en bil? tectylen er ca 1 år gammel, men har aldri vært ute så den er rein og klissete enda.

 

veit ikke akkurat om det er tectyl av merke, men det er svart, tykt og halvklissete. og ser stygt ut som ****!

under tectylen er er bilen sanblåst, syregrundet, body og lakkert. så vil kun fjerne den stygge understellsguffa. så jeg får fram det lakkerte.

 

 

Prøv parafin :)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

hør med tectylverksted. er avfetting og steamer som blir brukt. vis du har ei pumpekanne med silikonfjerner som blir brukt til lakering så spray på det og steam med bra trykk og varme. funker bra. bare tull å skrape tectyl da den er vaskbar med rette stoff.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...