Jump to content

Orginal styling til Mondeo\facelift


caan

Recommended Posts

Ja, da har jeg sittet og søkt endel etter tråder om OEM styling til Mondeo men søkene har dessverre ikke gitt mye svar.

Så derfor spør jeg!

 

Jeg har en 2002 Mondeo TDCI som jeg gjerne skulle hatt ST front eller ny frontleppe på, men vet ikke om dette passer overens med fester/mot skjermer og lignende.

Kan noen svare meg på dette?

Jeg har vært på min lokale Ford forhandler, men der visste de ingenting.

 

Om ikke ST front er mulig av passform\pris, så i hvert fall hvilken frontleppe med litt "flare" i. (Må være OEM)

Men de kunne heller ikke finne noen annen frontleppe som kunne passe på min front.

 

 

 

 

 

 

Takker på forhånd for alle svar :D

- Opel Omega 2.0 16V 1994

 

- Ford Fiesta 1.1L 1982

 

- Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x)

 

- Nissan 200SX S13 1992 (x)

 

- Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x)

Link to comment
Share on other sites

RS fangeren passer fra 01 tom 06. Den er helt lik ST, bare at den passer mot standard forskjermer. RS fangeren er reservedel, detr allle klips, lykter, grill osv må kjøpes seperat. RS fangeren kommer komplett med alt du trenger bortsett fra lakk.

Og dette bør delelagerpersonalet vite/finne ut av. De finner den under ekstrautstyr i ECAT

Edited by focusst

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

her er rs fangeren trykk på mei

 

 

men st220 fangeren skal jo også passe, har sett biler til salgs med orginal st220 fanger på

men skal du ha st220 skjørtene på må du ha nye st220 sideframskjermer pga de er valset breiereut nede i enden med døra og opp ca10cm

normalt er det nesten helt flatt på mondeoen, der begynner de og bygge seg litt mer utover ved 10cm høyde

 

her er st220 sideskjermer

DSC01691.jpg

her er de vanlige sideskjermene

DSC00132.jpg

 

eller slik leppe

Edited by mondeo tianium x 2,2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...