hår ball Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Er det bensin regulatoren som gjør til at du ikke får opp bensin trykke på rs turboen? i så fall må d da gå ann å få kjøp en fult juster bar en fra f,eks www.protrim.no ? Eller hva er det som gjør det? bygge om til EFI er uaktuelt, og har ikke råa til et kit fra burton til 8k akkurat... har og fått beskjed om at den mekaniske sprut`n er nest`n bedre i bruk enn elektrisk, pga du må være rimelig flink med pc osv for og få satt d opp selv, skall du ha et firma til å gjøre det så koster det fort noen kronasjer.... Edit: leifz
alibaba Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Du kan la regulatoreren kompansere for overtrykk i innsuget ved å sette på en vakumslange. x - RS Turbo S2
hår ball Posted February 4, 2005 Author Posted February 4, 2005 (edited) Du kan la regulatoreren kompansere for overtrykk i innsuget ved å sette på en vakumslange.ja, d har jeg hørt om tidligere...men hva er det som gjør at det ikke er mulig og få opp bensin trykke? eller er meget vanskelig og få opp? bensin ecu`en? Ossen er det med k-jetronic sprut`n da? sammma slite med den og? Edited February 4, 2005 by FOCUS
RHeskja Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 det er en skrue som står inn i den bensinfordeleren, de er den som er trykkregulatoren. Den kan shimses opp for å øke trykke.. gjore de på den gamle innsprøytninga på twin turboen min.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now