Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

86-mod vurderes solgt, det følger med nedre gummispoiler(RS500),cosworth abs pumpe,gr.a bensinpumpe med brakett og filter,ny cosworth vingebil grill.På bilen sitter det cosworth 2wd forstilling,bakstilling og alt er sandblåst,grunnet å lakkert svart.polyforinger på alt,nye hjullager,bremser,endeledd,gule koni++

Pris: 36000kr, befinner seg i Oslo.Tlf 93884776

2jdot4g.jpg

ega8lj.jpg

yjs5u.jpg

Edited by Bdt

COS it`s WORTH it!

Guest kenneth birkeland
Posted

byr 15 000kr

Posted

Denne bilen her sitter jo bare å venter på en cossie motor ! og du skal lete leeenge etter en såpass strøken 3 dørs. så jeg syntes faktisk ikke dette er noe upris jeg ? bare TENK hvor mye jobb du sparer visst du skal bygge vingebil mtp rustsveising og sparkling og rust som kommer tilbake osv !!

Pen 3dørs Lykke til med salg :)

Guest Hovden Racing
Posted (edited)

hei. er demperne nye? er 7,5" diff på den? bilen er kjørbar slik den står? er jo bare å hyle nedi cosworth motor her da å kjøre å herje på bane. Eller eventuelt bygge den om...

Edited by Hovden Racing
Posted

nope brukte gule koni,men de er i bra stand.Jepp 2wd bakstilling med 7,5" diff og ja den er kjørbar.

COS it`s WORTH it!

Guest Hovden Racing
Posted

Ok, skal tenke litt på det jeg. Er ikke umulig vi ordner en deal ganske kjapt. servotannstang å alt sitter der?

Posted
nope brukte gule koni,men de er i bra stand.Jepp 2wd bakstilling med 7,5" diff og ja den er kjørbar.

Skulle han ikke ha den han som skulle komme fra Oslo i helga da?

Han som skulle ha den uten felgene?

En kompis som er veldig intressert i den, han hadde snakket med deg på tlf og du sa den mest sannsynlig var solgt?

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Posted

Han kommer å ser nå på torsdag ;)

Ok, skal tenke litt på det jeg. Er ikke umulig vi ordner en deal ganske kjapt. servotannstang å alt sitter der?

Jada alt sitter der men ikke servotank og rør.

COS it`s WORTH it!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...