Jump to content

Lyst på grom 200 motor til sesongen?


Guest Hovden Racing

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

-Arrow H-profil råder.

-8,5:1komp

-ny høytrykks oljepumpe

-Gr.A blybronselager

-200 blokk

-Vektjustert/balansert

-2wd bunnpanne med vinger for mere olje

-Arp bolter i hele motoren

-Polert og balansert

-WRC mulitlags topp pakning

-Justerbare kamdrev

-Jenspeed innsug

-Porta topp

-Dobble ventil fjører og titanretainere

-Mekaniske kammer og løftere

-38mm grenrør m ekstern wg sveist om så du kan bruke det i bil med batteri foran

-GT3582R turbo med V-band hus og Antisurge

-Siemens Deca 788ccm dyser

-Chip til motoren sånn den står så den kan brukes med 788cc dyser.

-Svinghjul for 2-3platet AP-Racing clutch

-Reimhjul for Pectel

 

Er nok flere spcecs som mulig er glemt her, men spør viss dere lurer på noe :)

 

Følger med downpipe m lambda mutter så den er bare å putte rett inn i bil med Mongoose eksos uten noe mods. Kan følge med ferdig tilpasset Pro Alloy 3" intercooler (største) med tilpasset alt av slanger og rør for Sierra.

 

Kan eventuelt selge hele den grå sedanen med denne motoren om det er av interesse.

 

Har rett å slett ikke tid til å drive så mye med bil lengre, så da er det ingen vits i å ha stående fullt verkstedet av prosjekter. Hvem vet, kanskje det kommer noe nytt å værre da pågangsmotet kommer igjen ;)

 

482 33 112, Vinstra.

Edited by Hovden Racing
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Hovden Racing

Jeg har desverre ikke. Men alle har da vel sett en Cosworth motor? Gromt utseende kan du da få til med en standard 205 motor også...

 

Kan knipse bilder i dag muligens, motoren er løs den så om noen vil ha den så kan den leveres mellom Vinstra-Oslo mot 1000kr i frakt.

 

Edit: Har redigert førsteposten littegrann mer ryddig

Edited by Hovden Racing
Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Startklar ja, nei vet ikke helt. Er ute etter bud, IKKE skambud. Bare å regne litt på hva det koster å bygge en slik motor å komme med et bud.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Da får jeg vel endre tittelen til: Drittmotor selges, men kan kanskje bli grom viss du drar på Ford treff med den.

 

Er det ikke mange motorer / biler i norge som er gromme som aldri er på treff kanskje?

 

Denna motoren er god for det en kan ta ut av den, ikke en hest mere eller mindre, å hva det blir det finner en ut på bremsing. Men når man ser på specsa på motor så ser man ca. hva den er god for.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Har kun vært brukt noen turer oppi dalen denna ja... Var ment som "innkjøring" før bremsing, men etter jeg har fått kjenne hvordan detta fungerer vil jeg heller ha igjen en 400hk motor med T34. Er jo liksom ikke akkuratt kjørbart på bondeveier oppi dala, har jo 250 før du klarer å tenke på å slippe gassen enda jeg har lada bare 0,9... Har heller ikke tid til å få brukt det no særlig, så da er det bedre noen andre får brukt det for det det er verdt!

 

Motoren er gådd ca. 50mil...

Link to comment
Share on other sites

Guest ac-800
Har kun vært brukt noen turer oppi dalen denna ja... Var ment som "innkjøring" før bremsing, men etter jeg har fått kjenne hvordan detta fungerer vil jeg heller ha igjen en 400hk motor med T34. Er jo liksom ikke akkuratt kjørbart på bondeveier oppi dala, har jo 250 før du klarer å tenke på å slippe gassen enda jeg har lada bare 0,9... Har heller ikke tid til å få brukt det no særlig, så da er det bedre noen andre får brukt det for det det er verdt!

 

Motoren er gådd ca. 50mil...

Har prøvd å ringe å sent meldinger men får ikke svar.Du ringer ikke tilbake så du er nok seriøs til fingerspissen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
Har prøvd å ringe å sent meldinger men får ikke svar.Du ringer ikke tilbake så du er nok seriøs til fingerspissen.

 

Hvilket nummer har du så ringt på? Har ikke fått en eneste melding om noen motor jeg. heller ingen ubesvarte anrop.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...