dogcity Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 (edited) Hei! Jeg har planer om å montere tåkelys på min focus 2006 mod, den ble ikke levert originalt med tåkelys, hvordan kan jeg montere tåjelysene og bryteren på bilen? må jeg evt kjøpe insats med festeanordninger for tåkelys? Edited May 31, 2010 by dogcity - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
Goggen Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 (edited) Hei! Jeg har planer om å montere tåkelys på min focus 2006 mod, den ble ikke levert originalt med tåkelys, hvordan kan jeg montere tåjelysene og bryteren på bilen? må jeg evt kjøpe insats med festeanordninger for tåkelys? ring ford hvis du skal ha OEM deler, her er prisene http://www.fordeumicrosites.com/accessory/...;category=64711 Edited May 8, 2009 by Goggen
dogcity Posted June 20, 2009 Author Posted June 20, 2009 nå har det seg slik at fattern kjøpte meg tåkelyskit med ledninger i "burdagsgave", jeg har ikke lagt opp ledningsnett til dette fra fabrikk så derfor fikk jeg med ledninger. Men nå er spørsmålet: hvor skal jeg kople meg til? Noen som evt kan finne en guide til meg? På forhånd takk;) - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
larsen Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 nå har det seg slik at fattern kjøpte meg tåkelyskit med ledninger i "burdagsgave", jeg har ikke lagt opp ledningsnett til dette fra fabrikk så derfor fikk jeg med ledninger. Men nå er spørsmålet: hvor skal jeg kople meg til? Noen som evt kan finne en guide til meg? På forhånd takk;) som regel er det bare og plugge de i. mulig det ligger klart bak fangeren sådet bare er og kople på tåkelysa. så må du nok byte bryteren. 12 kuga 2.008 mondeo 2,0 (solgt)07 focus 1.6 (solgt)01 passat 1,8 T (solgt)05 focus (solgt)88 sierra xr4x4(solgt)99 mondeo (solgt)
dogcity Posted June 28, 2009 Author Posted June 28, 2009 Ja det var tydeligvis bare å kople seg til, alt lå klart bak under grillen:P - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
Guest Langnes Posted February 16, 2010 Posted February 16, 2010 Hei! Jeg har planer om å montere tåkelys på min focus 2006 mod, den ble ikke levert originalt med tåkelys, hvordan kan jeg montere tåjelysene og bryteren på bilen? må jeg evt kjøpe insats med festeanordninger for tåkelys? http://www.fordpartsuk.com/shop/focus_mk2-...kit_rhd_885.htm
Recommended Posts