torstein Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 På min cosworth motor så ser det ut som det skal sitte 2x viftereimer? eller? på veiven så kan det være 3. Hvordan skal dette være? Er det mulig å bytte reimhjul med de som står på feks doch? tenningshjulet å veivhjulet. ??
Tore_TJ Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 hva er motoren fra da? Biler med aircondition har 2 reimer.
vestan Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 På min cosworth motor så ser det ut som det skal sitte 2x viftereimer? eller? på veiven så kan det være 3. Hvordan skal dette være? Er det mulig å bytte reimhjul med de som står på feks doch? tenningshjulet å veivhjulet. ?? på min går det 2 fra veiva å på dynamon å 1 fra veiva å te servon!hvorfor skal du bytte? får å få flat reim?
torstein Posted May 11, 2009 Author Posted May 11, 2009 Jeg har fått tak i eletrisk servo, å tenker å bruke dynamo fra doch eller is. Enten så må jeg bytte hjulet til dynamoen. eller så må eg bytte til tenning eg veiv. Har så mange sierra motorer liggense som jeg kan plukke fra. Egentlig bare det. Hva burde jeg å gjøre?
Recommended Posts